Pogosta vprašanja in odgovori

Zakaj je potrebna registracija v Spletni center Merkur?

Z registracijo v Spletni center Merkur postanete registriran uporabnik. S tem vam bo omogočen hitrejši in enostavnejši nakupni proces, širok pogled nad opravljenimi naročili v vašem računu in še več. Kot registriran uporabnik pa lahko izkoristite tudi popuste in ugodnosti za imetnike Merkurjeve kartice zaupanja (predpogoj je, da kartico imate in da ste jo pravilno vnesli v račun). 

 

Kako se registriram?

Postopek registracije pričnete na naslovni strani Spletnega centra Merkur s klikom na "Prijavi se." Na podstrani lahko izbirate med "Ustvari račun" ali "Prijava." Registrirate se lahko tudi pri postopku oddaje naročila. Vnesite ime, priimek, e-poštni naslov, geslo in potrditev gesla. Na e-poštni naslov vam bomo poslali potrditev. S potrditvijo ste tako postali registriran uporabnik.

 

Kako lahko izvem geslo, če sem ga pozabil?

Geslo boste izvedeli preko našega obveščevalca, enostavno s klikom na "Ste pozabili geslo? " Vedno lahko preverite svoje geslo z vnosom vašega e-poštnega naslova. Takrat boste prejeli tudi novo geslo. Ponovno prijavo opravite z našim geslom in nadaljujete z želenimi nakupi. 

 

Kako vem, če je artikel na zalogi?

Artikel je na zalogi vedno takrat, kadar vam je že na začetku ponujen rumen kvadratek, v katerem piše "Dodaj v košarico." V nasprotnem primeru se vam pokaže zelen kvadratek, v katerem piše "Preveri zalogo." 

 

Kdaj je naročilo oddano?

Naročilo je oddano takrat, kadar v vaš e-poštni predal prejmete našo potrditveno e-pošto.

 

Kakšen je strošek dostave?

V Spletnem centru Merkur želimo ugoditi vsem kupcem, zato kupljeno blago dostavimo kamorkoli v Slovenijo. Ob spletnem nakupu v vrednosti 40 € ali več vam kupljeno blago dostavimo brezplačno. Za nakupe do 40 € obračunamo znesek pošiljanja v višini 2,09 €. Navedeni pogoji dostave veljajo le pri nakupu v Spletnem centru Merkur. Za plačilo po povzetju provizijo poštne nakaznice plača Merkur.

 

Ali moram ob prevzemu pošiljke plačati provizijo Pošti Slovenije?

Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu in vam uslužbenec Pošte Slovenije želi dodatno zaračunati provizijo na posebno položnico, ki je priložena pošiljki, je niste dolžni plačati. Če dostavljavec vztraja pri proviziji, naj ponovno preveri položnico, saj je vplačnina oziroma provizija že plačana po pogodbi. Znesek za odkupnino je enak znesku za plačilo, ki smo ga vam posredovali mi. Bodite pozorni, da vam bo dostavljavec izročil račun, ki se nahaja nad posebno položnico.

 

Ali lahko neustrezno prejeto blago vrnem?

Iz kakršnih koli navedenih razlogov lahko kupljeno blago v originalni embalaži vrnete v roku 30 dni od dneva, ko ste nam poslali pisno sporočilo, da odstopate od pogodbe.

 

Kakšen je postopek vračila in ali imam s tem tudi stroške? 

Postopek vračila je sledeč: v roku 14 dni od prevzema blaga morate na naš e-poštni naslov nakup@remove-this.merkur.si posredovati sporočilo, da odstopate od pogodbe. Ko nam posredujete sporočilo, imate še 30 dni časa, da blago v originalni embalaži vrnete osebno ali po pošti. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.