Splošni prodajni pogoji

Splošni prodajni pogoji Spletnega centra Merkur so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Zakonom o varstvu osebnih podatkov in določajo delovanje Spletnega centra Merkur ter urejajo poslovanje med Spletnim centrom Merkur in kupcem. Spletni center Merkur upravlja MERKUR trgovina, d.d., Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo, davčna številka: SI76138437. Več o podjetju in vizitko podjetja dobite na naslednji povezavi.

 

Pomoč uporabnikom

Informacije o naročilih, dostavi in reklamacijah v zvezi s spletnimi nakupi

Pomoč pri spletnem nakupu

  • telefon: 080 88 01 od ponedeljka do sobote od 7:00 do 20:00

Informacije o poslovalnicah in odpiralnih časih dobite na naslednji povezavi.

 

Prednosti spletnega nakupa

  • Brezplačen klic pred dostavo s strani Pošte Slovenije.
  • Brezplačna izbira dostave (pred 10. uro ali po 16.uri za določene Poštne poslovalnice).
  • Brezplačen odvoz rabljenih aparatov bele tehnike.
  • Vnos aparatov bele tehnike zaračunamo 8,00 EUR.

 

Cene

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Navedene cene veljajo le za nakupe v Spletnem centru Merkur in se lahko razlikujejo od cen v Merkurjevih trgovskih centrih. Merkur trgovina, d.d. si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila. Redne cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V primeru, da je podatek o ceni napačen oziroma v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa, hkrati pa se trudi poiskati rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

 

Naročila

  • Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo "Novo naročilo v Spletnem centru Merkur", s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev.
  • Merkur si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli v področje "Moj račun" oz. ob oddaji naročila.
  • Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo "Pošiljka iz Spletnega centra Merkur je bila oddana dostavni službi". V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
  • Po prejemu kupnine bomo vaše naročilo zaključili.

 

V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila nas lahko pokličete na telefon: 080 88 01 od ponedeljka do sobote od 7:00 do 20:00 ali pošljete e-sporočilo na naslov nakup@remove-this.merkur.si.

 

Načini oddaje naročila

Naročila preko Spletnega centra

Naročila preko telefona

  • Pokličite na brezplačno telefonsko število 080 88 01.
  • Naročilo lahko oddate od ponedeljka do sobote od 7:00 do 20:00.
  • Naročite lahko izključno izdelke, ki imajo košarico (ikona ).
  • Pri naročilih preko telefona lahko izberete izključno plačilo po povzetju (plačilo preko plačilne kartice ni možno).

Naročila preko e-pošte

  • Pošljite elektronsko pošto na naslov nakup@remove-this.merkur.si.
  • Naročilo lahko oddate 24 ur na dan vse dni v tednu.
  • V naročilo vpišite:
    • šifre izdelkov s količinami
    • vaše podatke (ime, priimek, naslov, e-mail, telefonsko številko)
    • željen naslov dostave
  • Pri naročilih preko e-pošte lahko izberete izključno plačilo po povzetju ali preko TRR-ja (plačilo preko plačilne kartice ni možno).
  • Naročite lahko izključno izdelke, ki imajo košarico (ikona ).

 

Preklic naročila

Prejeta naročila preko spleta lahko brez dodatnih stroškov prekličete do prejema elektronskega sporočila "Pošiljka oddana dostavni službi". Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti nakup@remove-this.merkur.si. V zadevo elektronskega sporočila navedite "Preklic naročila", v sporočilu pa navedite ime in priimek ter številko naročila.

 

Sprememba naročila

Naročilo po povzetju z gotovino

Po oddaji naročila po povzetju lahko spremembe naročila posredujete po elektronski pošti na naslov nakup@remove-this.merkur.si in posredujete sledeče podatke:

  • ime, priimek in številko naročila
  • izdelke, ki jih želite dodati, spremeniti ali odstraniti s količinami
  • željene spremembe dostave ali načina plačila

Naročilo s plačilno kartico

Po oddaji naročila, plačanega s plačilno kartico, je postopek spremembe naročila zaradi opravljene rezervacije sredstev na plačilni kartici sledeč:

  • prekličite naročilo po zgornjih navodilih za preklic naročila
  • izdelajte novo naročilo

 

Shranjevanje naročila oziroma pogodbe

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe Merkur trgovina, d.d., Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov nakup@remove-this.merkur.si ali po telefonu (04) 201 79 91 od ponedeljka do petka od 7:00 do 20:00 in ob sobotah od 8:00 do 20:00.

 

Načini plačila

Po povzetju z gotovino

Provizija poštne nakaznice je brezplačna

S plačilnimi karticami

  • s plačilno kartico MasterCard
  • s plačilno kartico Maestro
  • s plačilno kartico Activa
  • s plačilno kartico Diners Club (obročno plačevanje v Spletnem centru ni možno)
  • s plačilno kartico Visa in Visa Electron

Nakup s plačilnimi karticami je v Spletnem centru Merkur popolnoma varen. Prodajno mesto Spletnega centra Merkur je opremljeno z naprednim sistemom MasterCard SecureCode in Verified by Visa. Več o tem si lahko preberete na www.activa.si/e-trgovina.asp. Za plačevanje s plačilno kartico pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje. Pri naročilih, plačanih s kartico, vam bomo znesek bremenili na dan, ko vam bomo izstavili račun.

Več informacij o plačilnih karticah dobite na naslednji povezavi.

Po predračunu

Postopek nakupa je enak, kot za ostale izdelke. Na blagajni v zavihku Način plačila označite Predračun. V svoj elektronski predal boste prejeli podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oziroma sklic in namen plačila. V tem primeru boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke (Klik, Bank@Net, Abanet, Banka IN, Link, Addiko EBank…).

Po opravljenem plačilu nam lahko zaradi hitrejše obravnave naročila na naslov nakup@remove-this.merkur.si pošljete potrdilo o plačilu. Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 5 delovnih dneh, v nasprotnem bomo naročilo preklicali.

Osebni prevzem (Click&Collect)

Izdelke, kupljene v Spletnem centru Merkur, lahko prevzamete tudi osebno v enem izmed osmih trgovskih centrov (Kranj, Ljubljana BTC, Ljubljana Vižmarje, Novo mesto, Nova Gorica, Maribor, Celje in Murska Sobota) po Sloveniji v času odprtja trgovskega centra. Postopek nakupa je enak, kot za ostale izdelke. Na blagajni v zavihku Načinu dostave označite Prevzem v trgovskem centru in iz seznama izberite ustrezni trgovski center. Po zaključku naročila prejmete e-sporočilo o potrditvi prejetja naročila. Naročilo posredujemo v izbrani trgovski center, kjer preverimo razpoložljivost izdelka in vam v drugem e-sporočilu sporočimo možni termin prevzema izdelka. V primeru nerazpoložljivosti izdelka vam bomo to sporočili preko telefona ali e-sporočila.

Plačilo izdelkov, ki so naročeni za prevzem v trgovskih centrih, izvedete izključno v trgovskem centru z gotovino, preko plačilnih kartic ali nakupa na obroke.

Več informacij o načinih plačila in plačilnih karticah dobite na naslednji povezavi , o nakupu na obroke pa na naslednji povezavi oziroma v trgovskih centrih na info pultu.

Po ponudbi

V kolikor želite plačati po ponudbi in blago osebno prevzeti v enem od trgovskih centrov, nam pošljite e-pošto na naslov nakup@merkur.si in navedite sledeče podatke:

  • šifre izdelkov s količinami
  • naziv kupca ali podjetja z davčno in matično številko
  • kontaktni e-naslov in telefon
  • številko Merkurjeve kartice zaupanja v primeru nakupa za fizične osebe
  • želen naslov dostave oziroma Merkurjev trgovski center, kjer želite osebno prevzeti blago

Stroški dostave bodo obračunani po ceniku Pošte Slovenije in bodo navedeni v ponudbi oziroma predračunu, ki vam ga bomo poslali in se šteje kot nakup v trgovskih centrih.

Po oddaji naročila bomo preverili razpoložljivost izdelkov v posameznem trgovskem centru in vam poslali predračun ali posredovali možnosti zamenjave izdelka. Informacije o poslovalnicah in odpiralnih časih dobite na naslednji povezavi.

Nakup na obroke

Hitro, enostavno in brez stroškov odobritve in zavarovanja vam v trgovskih centrih nudimo možnosti nakupa na obroke z Diners Club Kartico, NLB Mastercard ali American Express. Nakup na obroke v Spletnem centru ni mogoč. Več informacij o nakupu na obroke dobite na naslednji povezavi.

V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila nas lahko pokličete na telefon: 080 88 01 od ponedeljka do petka od 7:00 do 20:00 in ob sobotah od 8:00 do 20:00 ali pošljete e-sporočilo na naslov nakup@remove-this.merkur.si.

 

Izdaja računa

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Pri poslovanju preko spleta  bomo izdali račun ob pošiljanju blaga kupcu oziroma ko bo blago odpremljeno.

Seštevanje nakupov

Registriranim kupcem, ki boste v področje "Moj račun" vpisali številko Merkurjeve kartice zaupanja, bomo zabeležili nakupe na kartico. Ob koncu vsakega obračunskega obdobja seštejemo vse nakupe, zabeležene na Merkurjevi kartici zaupanja, jih obračunamo in izdamo bon za popust v višini do 5 % od vrednosti opravljenih nakupov. V vsoto nakupov za pridobitev bona za popust se seštevajo prav vsi nakupi, zabeleženi na Merkurjevi kartici zaupanja, opravljeni tako v Spletnem centru Merkur kot v Merkurjevih trgovskih centrih. Določenih artiklov ni možno naročiti preko Spletnega centra Merkur, lahko pa jih kupite v Merkurjevih trgovskih centrih. MKZ kartice ni mogoče uporabiti ob nakupu, ki ga opravijo pravne osebe. Več informacij o Merkurjevi kartici zaupanja dobite na naslednji povezavi.

 

Dostava

Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije. Kupljeno blago je dobavljivo običajno v od 2 do 7 delovnih dneh, če ni drugače označeno. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato vas prosimo za razumevanje. V primeru, da naročila zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.

V Spletnem centru Merkur želimo ugoditi vsem kupcem, zato kupljeno blago dostavimo kamorkoli v Sloveniji. Če vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije. V kolikor želite, da vas s strani Pošte Slovenije o dostavi obvestijo preko telefona, nam to posebej sporočite na naslov nakup@remove-this.merkur.si. Dostava blaga v tujino je možna izključno na podlagi medsebojnega individualnega dogovora ob vnaprej definirani lokaciji in izračunanih stroških pošiljanja. V tem primeru nam preko e-pošte na naslov nakup@remove-this.merkur.si pošljite vaše podatke in željene izdelke s količino, da vam pripravimo predračun.

Dostava se običajno vrši do vrat objekta. V kolikor želite vnos v stanovanje ali odvoz aparata, to posebej označite v postopku spletnega naročila ali sporočite na naslov nakup@remove-this.merkur.si.

Strošek dostave

Ob spletnem nakupu v vrednosti 40,00 € ali več vam kupljeno blago (z izjemo posebej označenih izdelkov) dostavimo brezplačno. Za nakupe do 40,00 € obračunamo znesek pošiljanja v višini 2,09 €. Navedeni pogoji dostave veljajo le pri nakupu v Spletnem centru Merkur za področje Slovenije.

Za plačilo po povzetju provizijo poštne nakaznice plača Merkur. Provizija za vplačane poštne nakaznice je plačana po pogodbi med družbama Merkur trgovina, d.d., in Pošta Slovenije, d.o.o.

Pravica do odstopa od nakupa

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko predložite na obrazcu in ga izpolnjenega pošljete na naslov Trgovski center MERKUR Primskovo - spletna prodaja, Cesta Staneta Žagarja 67, 4000 Kranj ali z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošljete po e-pošti na nakup@merkur.si ali z nedvoumno ustno izjavo preko telefona (04) 201 79 91 od ponedeljka do petka od 7:00 do 20:00 in ob sobotah od 8:00 do 20:00. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopate, morate blago vrniti Merkurju v 30 dneh po poslanem obvestilu ali izjavi, da odstopate od pogodbe. Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena. 

 

Vračilo blaga

Osebno v katerikoli Merkurjev trgovski center

  • vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte nakup@remove-this.merkur.si ali preko telefona na 080 88 01 od ponedeljka do petka od 7:00 do 20:00 in ob sobotah od 8:00 do 20:00
  • navedete ime in priimek, številko naročila, e-pošto in kontaktni telefon
  • poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa
  • vračilo blaga ni možno v Merkurjeve franšizne prodajalne

Seznam trgovskih centrov z odpiralnimi časi dobite na naslednji povezavi.

V primeru odstopa od pogodbe preko dostavne službe na naslov

  • Trgovski center MERKUR Primskovo - spletna prodaja
    Cesta Staneta Žagarja 67
    4000 Kranj

Poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa. Stroške pošiljanja krijete sami.

V primeru reklamacij, napačnih ali razbitih izdelkov

  • vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte nakup@remove-this.merkur.si ali preko telefona na 080 88 01 od ponedeljka do petka od 7:00 do 20:00 in ob sobotah od 8:00 do 20:00
  • po potrditvi oziroma uskladitvi z vami bomo organizirali prevzem pošiljke preko Pošte Slovenije 

Poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa. Stroški pošiljanja so brezplačni.

Na vašo željo vam lahko blago zamenjamo za drugo ali pa vam vrnemo kupnino.

Na zgornji naslov ali na elektronski naslov spletni.center@remove-this.merkur.si lahko pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in predloge.

 

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.

Čas, v katerem dobavitelj kupcu zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.

Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča (razen bele tehnike).
Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka v okvari brez mnenja pooblaščenega servisa.

Reklamacije

V Merkurju se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času in v obojestransko zadovoljstvo, vsekakor pa skladno z zakonsko veljavnimi določili. Izdelke lahko reklamirate v vseh Merkurjevih centrih, v katerih prodajajo blago, katerega ste kupili. Seznam centrov se nahaja na naslednji povezavi. Reklamiranje izdelkov, kupljenih v Spletnem centru Merkur, ni možno v Merkurjevih franšiznih prodajalnah.

Stvarne napake

V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja ali Merkur trgovine, d.d.

Uveljavljanje stvarnih napak

Stvarno napako lahko uveljavljate z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov nakup@merkur.si ali osebno v kateremkoli trgovskem centru, kjer bomo izdelek pregledali in vam izdali potrdilo o vročitvi izdelka. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od izročitve, ne odgovarjamo.
Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:

  • odpravili napako na izdelku
  • povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom
  • povrnili celotni plačani znesek

V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo čimprej, vendar najkasneje v roku osmih dni ugodili. V primeru spora glede obstoja napake pa vam bomo najkasneje v osmih dneh pisno odgovorili.

 

Varnost

Poskrbeli smo, da bo vsak nakup v Spletnem centru Merkur popolnoma varen. Vsi zaupni podatki, ki se prenašajo preko spleta (osebni podatki, podatki o nakupih in številke plačilnih kartic), so ustrezno kodirani, zato jih tretje osebe ne morejo prebrati.

Spletni center www.merkur.si uporablja 128-bitni kodirni ključ in tehnologijo SSL (Secure Socket Layer). Za maksimalno varnost prenosa je poskrbljeno z mehanizmi, ki jih uporabljajo banke, finančne ustanove in najboljše spletne trgovine.

 

Avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami se izvajajo preko avtorizacijskega centra banke, s katero ima Merkur pogodbo za plačila s plačilnimi karticami. Avtorizacije kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Merkurja.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno originalno programsko opremo (posodobljeno protivirusno zaščito) svojega računalnika.

 

Varovanje osebnih podatkov

Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani izključno s strani podjetja MERKUR trgovina, d.d. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.

Osebni podatki, ki so pridobljeni preko Spletnega centra Merkur za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila ter v primeru upravičenosti in posebnih akcij, posredovanje kupona za unovčevanje.

 

Ukinitev registracije

Če želite ukiniti vašo registracijo v "Mojem računu", to sporočite na elektronski naslov spletni.center@remove-this.merkur.si. Za preverjanje pristnosti podatkov, vas bomo  kontaktirali in vam dokončno potrdili ukinitev vaše registracije. Zahtevek za ukinitev registracije mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. V roku 15 dni od prejema vaše zahteve za ukinitev registracije, bomo zbrisali vaše osebne podatke in vas o tem tudi obvestili.

 

Odjava od e-novic

Odjava iz seznama prejemnikov e-novic je možna kadarkoli na naslednji povezavi. V razdelek "Odjava" vpišite vaš e-naslov, s klikom na gumb "odjava" pa to tudi potrdite. Odjavite se lahko tudi s klikom na odjavno povezavo v katerihkoli od prejetih eNovic. Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli našo e-pošto, v primeru, da je bila e-pošta že poslana oziroma v fazi pošiljanja. V tem primeru se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.

 

Brisanje prijave na e-novice

Če želite brisati osebne podatke, katere hranimo za pošiljanje e-novic, nam to sporočite na elektronski naslov enovice@remove-this.merkur.si. Zahtevek za brisanje prijave mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim ste se prijavili na e-novice ali pa morate navesti elektronski naslov, ki ga odjavljate. V roku 15 dni od prejema vaše zahteve za brisanje prijave, bomo zbrisali vaše osebne podatke in vas o tem tudi obvestili.

 

Odveza odgovornosti

Vsebino, objavljeno na straneh Spletnega centra Merkur, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. MERKUR trgovina, d.d., zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani, vendar ne prevzema nobenih garancij o njeni ažurnosti in/ali natančnosti. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.

MERKUR trgovina, d.d., ali katerakoli izmed drugih pravnih ali fizičnih oseb, ki so sodelovale pri nastanku in izdelavi Spletnega centra Merkur, ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh Spletnega centra Merkur ali za kakršnekoli tehnične napake. Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke v Spletnem centru Merkur. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala v Spletnem centru Merkur. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali direktno na proizvajalca izdelka. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.

Merkur si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko Spletnega centra Merkur kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.

 

Pritožbe in spori

MERKUR trgovina, d.d. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko 04 25 88 00, pošljite elektronsko sporočilo na info@merkur.si ali nam pišite na naslov Trgovski center MERKUR Primskovo - spletna prodaja, Cesta Staneta Žagarja 67, 4000 Kranj. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList. Družba Merkur trgovina, d.d. priznava kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov sledečega izvajalca:

Izvajalec IRPS*Poslovni naslovE- naslovTelefon in faksKontaktna oseba
Evropski center za reševanje sporovTomšičeva 61000 Ljubljanainfo@remove-this.ecdr.siT: 08 205 65 90F: 01 244 99 95Uroš Petohleb