Brezplačna dostava ob spletnem nakupu nad 30,00 € Več
Primerjalnik izdelkov:
Primerjalnik izdelkov:

 Domača jetrna pašteta


Če je le možno, kupimo jetra domačih (ekoloških) piščancev, taka so veliko bolj zdrava. Jetra so odličen vir vitaminov B (predvsem B12, pa tudi folatov, B2), železa, vitamina A in drugih hranil.

S svežimi zelišči dodamo veliko koristnih snovi (vitaminov, mineralov, antioksidantov) in poskrbimo za boljšo prebavljivost jedi. Peteršilj je prava zakladnica hranil in je eno najbolj zdravilnih zelišč. Vsebuje veliko mineralov (železo, mangan, kalcij, magnezij, kalij…), vitaminov (C, folate, A, E, B1…), klorofila in drugih fitohranil. Zato si ga le obilno privoščimo.

Tudi drobnjak je prava vitaminska bomba, ki pa je ni dobro kuhati – na že pripravljeno jed narežemo svežega. Drobnjak je sorodnik čebule in česna, vendar je veliko blažji in primeren tudi za ljudi, ki ju ne prenesejo.


Potrebujemo: 

  • 250 g piščančjih jeter

  • 1 velika čebula

  • malo maščobe za dušenje čebule (najraje uporabim prečiščeno kokosovo)

  • 25 g masla ali nekaj žlic hladno stisnjenega olivnega olja

  • sol, poper

  • Zelišča: timijan, drobnjak, peteršilj

     

Čebulo očistimo, narežemo in na srednji ali nizki temperaturi počasi dušimo, da se razpusti in na koncu malo karamelizira, dodamo narezana jetra in vse skupaj pražimo/dušimo, po 3-4 minutah dodamo 0,5 dl vode in še kako minutko kuhamo. Odstavimo, dodamo začimbe (drobnjak dodamo malo kasneje) in malo ohladimo. Jetrca predenemo v sekljalnik, dodamo drobnjak, maslo (počakamo, da se razpusti) ali olivno olje in gladko sesekljamo.


Namigi:

  • Če želimo, lahko v pašteto vmešamo še kak dodatek. Odlično se podajo grobo zdrobljena bučna semena, praženi šampinjoni (lahko jih dodamo že na čebulo in zmiksamo, če ne želimo koščkov), narezane olive…
  • Začimbe, ki tudi pašejo zraven so majaron, čili, rdeča paprika, rožmarin, sveža bazilika…
  • Pašteto postrežemo z veliko sveže pomladne zelenjave: redkvice, solata, sveži šparglji, mlada čebula... Zelenjavo lahko uporabimo tudi namesto kruha.

 


RECEPTI ZA PRIPRAVO ZDRAVIH OBROKOV

Eirene je naša ambasadorka zdrave prehrane. Kot svetovalka za domačo kulinariko, z nasveti in uporabnimi triki svetuje za maksimalno kakovostno pripravo hrane. Pa dober tek!

Nazaj na vrh Nazaj na vrh
Primerjalnik izdelkov:
Dodaj v košarico
Kategorije izdelkov

Košarica

Izberite svoj najbližji trgovski center

Za izbran trgovski center vam bomo samodejno prikazovali zaloge.

Zdravo

Ste že nakupovali v Merkur spletni trgovini?

Prijava

Še niste nakupovali v Merkur spletni trgovini?

Ustvarite račun in nakupite hitreje.
Ob registraciji si lahko ustvarite tudi Merkurjevo kartico zaupanja, s katero si zagotovite dodatne prihranke.

Registracija

Zaloga v trgovskih centrih

Prikaz zalog je informativne narave. Točen podatek dobite v izbranem trgovskem centru.

Brezplačna pomoč pri nakupu
Brezplačna pomoč pri nakupu
080 88 01
Kuhinja
Kopalnica
Gradnja in obnova
Vrt in okolica
Prazniki
Ne spreglejte