Naročanje

  • Vlada Republike Slovenije je izdala Odlok o začasnih ukrepih za zmanjšanje tveganja okužbe in preprečevanja širjenja nalezljive bolezni COVID-19, s katerim se določajo začasne prepovedi ponujanja in prodajanja storitev. V to kategorijo sodi tudi storitev vnos bele tehnike v stanovanje, zato te storitve ne izvajamo na tistem področju, kjer je z Odlokom oziroma drugim pravnim predpisom Republike Slovenije prepovedano.
  • Odvoz starega aparata poteka nemoteno. Aparat mora biti obvezno pripravljen pred stanovanjskim objektom oz. pred vhodom v stanovanjski objekt (dvorišče oz. drug primeren prostor - ne v bloku pred stanovanjem, pač pa pred vhodom v blok). Ob dostavi aparata odpeljejo isti tip starega aparata.
  • Zaradi nepredvidljivih razlogov, se obljubljeni dobavni rok za spletna naročila lahko nekoliko podaljša, zato vas prosimo za strpnost in razumevanje.
  • Splošni prodajni pogoji Spletnega centra Merkur so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Zakonom o varstvu osebnih podatkov in določajo delovanje Spletnega centra Merkur ter urejajo poslovanje med Spletnim centrom Merkur in kupcem. Spletni center Merkur upravlja Merkur trgovina, d.o.o., Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo, davčna številka: SI76138437. Več o podjetju in vizitko podjetja dobite na naslednji povezavi.
  • Še vedno imate možnost osebnega prevzema blaga v 19 poslovalnicah (od ponedeljka do petka do 18. ure (belo tehniko je možno prevzeti le do 16. ure), v soboto pa do 16. ure) ali uporabo Paketnika.

Naročanje v naši spletni trgovini je varno in enostavno.

Do nakupa v naši spletni trgovini v 5-ih korakih:

Naročanje v spletni trgoviniNaročanje v spletni trgovini

Izberite izdelek in ga dodajte v košarico.

Naročanje v spletni trgoviniNaročanje v spletni trgovini

Preglejte nakupovalno košarico.

Naročanje v spletni trgoviniNaročanje v spletni trgovini

Prijavite se v spletno trgovino.

Naročanje v spletni trgoviniNaročanje v spletni trgovini

Izberite način dostave in plačila.

Naročanje v spletni trgoviniNaročanje v spletni trgovini

Izbrano blago vam dostavimo na izbran naslov

Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo "Novo naročilo v spletni trgovini Merkur", s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev. Prav tako boste o tem obveščeni po SMS sporočilu.

Merkur si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli v področje "Moj račun" oz. ob oddaji naročila.

Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo "Pošiljka iz spletne trgovine Merkur je bila oddana dostavni službi". V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.

Po prejemu kupnine bomo vaše naročilo zaključili.

Blago dostavljamo samo znotraj Republike Slovenije.

V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila nas lahko pokličete na telefon: 080 88 01, 24 ur na dan, vse dni v letu, ali pošljete e-sporočilo na naslov nakup@merkur.si.


Kako oddati naročilo?

  • Oddajo naročila začnete s klikom na gumb Dodaj v košarico.
  • Naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu.
  • Opis celotnega postopka nakupa povezava
  • V primeru težav nas pokličite na 080 88 01 ali pošljite sporočilo na nakup@merkur.si
  • Pokličite na brezplačno telefonsko število 080 88 01.
  • Naročilo lahko oddate od 24 ur na dan, vse dni v letu.
  • Naročite lahko izključno izdelke, ki imajo košarico (ikona).
  • Pri naročilih preko klicnega centra lahko izberete izključno plačilo po povzetju (plačilo preko plačilne kartice ni možno).
  • Pošljite elektronsko pošto na naslov nakup@merkur.si.
  • Naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu.
  • V naročilo vpišite:
    • šifre izdelkov s količinami
    • vaše podatke (ime, priimek, naslov, e-mail, telefonsko številko)
    • željen naslov dostave
  • Pri naročilih preko e-pošte lahko izberete izključno plačilo po povzetju ali preko TRR-ja (plačilo preko plačilne kartice ni možno).
  • Naročite lahko izključno izdelke, ki imajo košarico (ikona).

Preklic naročila

Prejeta naročila preko spleta lahko brez dodatnih stroškov prekličete do prejema elektronskega sporočila "Pošiljka oddana dostavni službi". Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti nakup@merkur.si. V zadevo elektronskega sporočila navedite "Preklic naročila", v sporočilu pa navedite ime in priimek ter številko naročila.


Sprememba naročila

Po oddaji naročila po povzetju, se naročila ne da več spreminjati. Če bi to želeli, je potrebno:

  • preklicati naročilo po zgornjih navodilih za preklic naročila
  • izdelati novo naročilo

Po oddaji naročila, plačanega s plačilno kartico, je postopek spremembe naročila zaradi opravljene rezervacije sredstev na plačilni kartici sledeč:

  • prekličite naročilo po zgornjih navodilih za preklic naročila
  • izdelajte novo naročilo

Shranjevanje naročila oziroma pogodbe

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe Merkur trgovina, d.o.o., Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov nakup@merkur.si ali po telefonu 080 88 01 od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:00.

Are Your Sure?

Exit