Kako unovčite kode za popust?

  1. V Spletnem centru Merkur, s klikom na gumb Dodaj v košarico, izberite želene izdelke. Po zaključku izbora kliknite na ikono nakupovalnega vozička, ter se odpravite v nakupovalno košarico.
  2. Preusmerjeni boste na košarico, kjer se nahajajo izbrani izdelki. Na tem koraku lahko urejate že izbrane izdelke, na desni strani od izdelkov pa se nahaja polje za vnos kode za popust (% Imate kodo za popust?)
  3. V primeru, da imate v košarici enega ali več izdelkov, za katere je aktivna koda za popust, v polje vpišite ustrezno kodo in kliknite gumb Omogoči kupon. Koda za popust je lahko vezana na točno določen izdelek ali na celoten nakup (odvisno od vrste kode). Pred uporabo preverite pogoje in trajanje kode za popust. Če imate v košarici več izdelkov in imajo ti izdelki različne kode za popust v polje Koda za popust vpišite vsako kodo posebej. Obračunani popusti se vam bodo odštevali od končnega zneska nakupa.
  4. Po vnosu kod nakupni proces nadaljujete s klikom na gumb Naprej na izbiro dostave in sledenjem nadaljnjim navodilom.
Vrednost kode se prizna le pri nakupu izdelkov, ki so navedeni ob kodi. Kodo je možno unovčiti le enkrat in je ni možno zamenjati za gotovino. Kode se izključujejo z drugimi akcijskimi ponudbami. Pri posameznemu nakupu je možno unovčiti le eno kodo za isti izdelek.

Pogosta vprašanja

Kje je možno pridobiti kodo?

Kodo za koriščenje ugodnosti lahko najdete:

  • e-novicah

  • na spletni strani

  • na kategorijah izdelkov, v kolikor je trenutno kateri od kuponov aktiven

Kaj moram preveriti pri unovčevanju kode?

Pred unovčevanjem spletne kode ali kupona morate preveriti:

  • veljavnost kode (začetni in končni datum)

  • na katere izdelke velja

  • ostale pogoje, ki so navedeni ob kodi

V spletni blagajni sem izpolnil/a že vse podatke za naročilo in plačilo. Kje najdem polje za vpis kode?

Polje za vpis kode se nahaja v nakupovalni košarici in ne v spletni blagajni. S klikom na ikono nakupovalnega vozička (nahaja se v desnem zgornjem kotu) se odpravite v nakupovalno košarico. V desnem zgornjem kotu nad vrednostjo košarice ne nahaja polje za vnos kode (% Imate kodo za popust?). Do nakupovalne košarice lahko dostopate tudi s klikom na gumb »poglej nakupovalno košarico«. Ko vnesete kodo za popust pa nakup nadaljujete s klikom na gumb »Naprej na izbiro dostave«.

Kodo sem vpisal/a v ustrezno polje. Zakaj ne morem koristiti njenih ugodnosti?

Na nedelovanje kode lahko vpliva več dejavnikov.

  • Ponovno preverite datum veljavnosti kode, saj ta morda še ne velja oz. je že potekla.

  • Izdelek, ki ga želite kupiti je morda akcijski izdelek, zato zanj ne morete unovčiti kode za popust. Prav tako kode ni možno unovčiti za izdelke označene s »klicajem« ter za izdelke »pokaži in prihrani«.

  • Morda ste se v prepisovanju kode zmotili, zato ponovno preverite kodo, ki ste jo vpisali. Pazite, da je koda v celoti napisana z velikimi tiskanimi črkami ter da pred ali za kodo ni presledkov. Da preprečite napačen zapis priporočamo, da jo iz spletne strani kar prekopirate.

Z miško se postavite na zapis kode, z dvojnim levim klikom jo označite (obarvala se bo modro). Nato na izbrano besedilo kliknete z desnim gumbom na miški ter izberete »kopiraj«.

Kolikokrat lahko uporabim eno kodo?

Za posamezen nakup je možno enkratno unovčenje kode. V kolikor opravite več nakupov, pa lahko isto kodo za popust uporabite ob vsakem nakupu, pri čemer prav tako velja, da na eno naročilo velja ena unovčitev iste kode.

Imam dve različni kodi za različna izdelka. Ali ju lahko koristim pri istem nakupu?

Da, možno je koriščenje dveh ali več kod v kolikor veljajo za različne izdelke. Na en izdelek ni možno koristiti več istih kod, saj se ti ne seštevajo med seboj. Če boste na en izdelek želeli unovčiti dve različni kodi, se bo upoštevala le ena – ugodnejša za končnega potrošnika. Kod ni mogoče koristiti za izdelke vključene v druge akcije, označene s »klicajem« ter za izdelke »pokaži in prihrani«.

Kako vem, da je bila koda uspešno unovčena?

Po vpisu kode in kliku na gumb »omogoči kupon« se bo v zgornjem delu zaslona (nad seznamom izdelkov) prikazal zapis z informacijo o unovčeni kodi. V kolikor je bila koda uspešno unovčena, je to razvidno tudi v spodnjem predelu z zneskom, kjer je vrednost kode odšteta od končnega zneska nakupa.

Ali je možno vračilo izdelkov na katere je bila unovčena koda?

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopate, morate blago vrniti Merkurju v 30 dneh po poslanem obvestilu ali izjavi, da odstopate od pogodbe. Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena.

Ali je možno naročilo izdelkov, na katere je bila unovčena koda, preklicati?

Prejeta naročila preko spleta lahko brez dodatnih stroškov prekličete do prejema elektronskega sporočila "Pošiljka oddana dostavni službi". Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti nakup@merkur.si. V zadevo elektronskega sporočila navedite "Preklic naročila", v sporočilu pa navedite ime in priimek ter številko naročila.

Naročilo je bilo že izvedeno in sem pri tem pozabil/a vpisati kodo za popust. Je možno naknadno unovčenje kode?

Naknadno unovčenje kode za popust po že zaključenem naročilu ni več možno.

Ali lahko kodo unovčim tudi kot davčni zavezanec?

Davčni zavezanci kode za popust ne morejo koristiti.

Imam dodatna vprašanja. Na koga se lahko obrnem?

V kolikor imate tehnične težave pri oddaji naročila, nas lahko pokličite na 080 88 01 od ponedeljka do sobote od 7:00 do 20:00. Za dodatna vprašanja o že izvedenem naročilu pa nas pokličite na (04) 201 79 91 od ponedeljka do petka od 7:00 do 20:00 ali nam pošljite sporočilo na e-naslov nakup@merkur.si. Več informacij o splošnih prodajnih pogojih je navedenih tukaj.

Are Your Sure?

Exit