Igor Maroša z nasveti za učinkovito prodajo na konferenci Sales summit
Z osrednjo temo »Kako maksimirati prodajo« je v četrtek, 13. februarja 2020, v Hotelu Lev v Ljubljani potekala 14. Prodajna konferenca Sales summit. Na dogodku, ki vsako leto poteka v organizaciji Akademije Finance, je kot gost okrogle mize sodeloval tudi Igor Maroša, član poslovodstva Merkur trgovine.
Maroša je na zaključni okrogli mizi, ki je potekala pod naslovom »Kako danes zgraditi učinkovito in uspešno prodajo?«, na podlagi svojih več kot 15-letnih izkušenj iz področja trgovine delil nasvete za učinkovito prodajo. Skupaj s Tomažem Kampušem, članom poslovodstva družbe Telemach, in Ivano Vrviščar, direktorico prodaje v zavarovalnici Generali, so sestavili opomnik, kaj je danes odločilno za dobro vodenje prodajne ekipe, za izkoristek tehnologije, za uspešno mešanico prodajnih kanalov, za motiviranost prodajalcev in za dobro pridobivanje zainteresiranih strank. Maroša je na dogodku izpostavil: »Za uspeh podjetja velja načelo zadovoljen prodajalec je enako zadovoljen kupec. Prav tako je pomembno, da se borimo za svoje kupce in ne proti konkurenci. Uspeh pa bomo dosegli tudi z osredotočenostjo na prodajo tistega, kar je naše strokovno področje in za kar smo primerno usposobljeni, ne pa da podjetja v želji po večanju dobička nepremišljeno širijo asortiman izdelkov.«
Prodajna konferenca Sales summit sicer povzema glavne trende v prodaji in daje napoved za prihodnje leto. Program dogodka, na katerem se vsak leto zbere okoli 150 prodajnih menedžerjev, pa osvetli ključna področja prodaje v našem prostoru.