(pri nakupu nad 80 EUR)Izdelek je potrebno prevzeti osebno v trgovskem centru18 Izdelki s starostno omejitvijo potrebujejo potrditev starosti ob zaključku naročila.
Popolno jamstvo PLUS
KAJ JE POPOLNO JAMSTVO PLUS?
POPOLNO JAMSTVO PLUS je dodatna zaščita za naprave po izteku zakonsko zahtevane ali dodatne (prostovoljne) proizvajalčeve garancije.
Poleg Jamstva vključuje zavarovanje pred naključnimi poškodbami na napravi.


Na katerih napravah je možno uveljaviti POPOLNO JAMSTVO PLUS?
- TELEVIZIJA
- INDUKCIJSKA ALI STEKLOKERAMIČNA PLOŠČA
- OSEBNI ALI PRENOSNI RAČUNALNIK
- TISKALNIK
- HIŠNI KINO
- FOTOAPARAT
- KAMERA
V kolikor vaše izbrane naprave ni na seznamu se prosimo obrnite na svetovalca za pomoč!
Kaj je *LASTNI DELEŽ?
Lastni delež pri uveljavitvi zavarovanje se upošteva le pri napravah zavarovanih za POPOLNO JAMSTVO PLUS in je del stroška popravila oziroma nadomestitve izdelka, ki nastane v primeru nastanka škodnega primera.
Plačilo lastnega deleža je predpogoj za prevzem popravljene ali nadomestne naprave.
- V primeru POPOLNE škode se obračuna v izračunu vrednosti.
- V primeru DELNE škode se plača pooblaščenemu serviserju.


Pri paketu veljajo amortizacijske stopnje, ki so opisane v poglavju *LASTNI DELEŽ ter lastni delež, opisan v poglavju AMORTIZACIJSKE STOPNJE.
Kaj pomeni NAKLJUČNA ŠKODA?
NAKLJUČNA ŠKODA je zavarovalno kritje, ki ga Zavarovalnica zagotavlja v primeru pogodbeno dogovorjenih škod naprav, ki niso zajete med Zakonsko zahtevano proizvajalčevo garancijo oz. dodatno (prostovoljno) proizvajalčevo garancijo, kot sledi:
- poškodbe zaradi nenamernega politja v ali na napravo,
- lom naprav zaradi padca ali udarca,
- poškodbe zaradi neposrednega in posrednega udara strele,
- poškodbe zaradi nenamerne napačne rabe,
- poškodbe zaradi vpliva tlaka,
- poškodbe zaradi požara, dima, eksplozije in poškodbe, ki nastanejo na podlagi reševanja,
- poškodbe zaradi kratkega stika (elektrika),
- poškodbe zaradi elektromagnetne motnje in previsoke napetosti.


Cenik vrednosti naprav do 5.000,00 in skupne zavarovalne dobe do 5 let:
Za izdelke s proizvajalčevo garancijo do 4 leta lahko dokupite dodatno obdobje zavarovanja do skupne dobe 5 let.


AMORTIZACIJSKA STOPNJA
Za vsa POPOLNA JAMSTVA velja amortizacijska stopnja, ki velja za en zavarovalni primer. Obdobje amortizacije je odvisno od veljavnosti obdobja v zavarovalnem paketu.
Zavarovalna vsota na en zavarovalni primer:
- v 1. letu ne presega 100 % zavarovalne vrednosti,
- v 2. letu ne presega 90 % zavarovalne vrednosti,
- v 3. letu ne presega 80 % zavarovalne vrednosti,
- v 4. letu ne presega 60 % zavarovalne vrednosti,
- od 5. do 7. leta ne presega 40 % zavarovalne vrednosti.
Zavarovalna polica je sklenjena z uveljavljeno zavarovalnico Allianz. Klicni center kamor lahko prijavite škodo, kjerkoli na svetu se nahajate, je dosegljiv od ponedeljka do petka med 9. in 18. uro. Amortizacija se vedno računa na polno vrednost stroja.


Kje zavarovalnica NE KRIJE škode?
- Za odpravo manjših napak ali poškodb, zlasti zaradi praskanja, drgnjenja,
strganja, ribanja ali drugih estetskih napak v videzu ali v lastnostih naprave, ki ne vplivajo na tehnično delovanje naprave, - za potrošni material, kot npr. baterije in akumulatorske celice,
- v primerih napak, poškodb, uničenja ali izgube Naprave, ki so posledica:
zapustitve, pozabe ali izgube ter najema ali zakupa • neprekinjene rabe in običajne obrabe • posrednih padavin • neupoštevanja navodil za namestitev
in delovanje ali drugih nepravilnih namestitev • protipravnega ravnanja, namere,
naklepa ali hude malomarnosti • mehanskega delovanja sile na predmet zavarovanja • delovanja vlage • tatvine, zatajitve, goljufije, prikrivanja, izneverjenja
ali drugega kaznivega dejanja ali prekrška, ki ima za posledico poškodovanje ali
izginotje naprave • rabe izdelka naprave v profesionalne namene • za izgubljene
podatke in druge informacije na napravi.
Za profesionalni namen se šteje vsaka dejavnost, ki je povezana z dejavnostjo družbe.
V primeru reklamacij
ali prijave škode pokličite:
080 88 90
V primeru, da je škoda nastala v tujini: 00 43 1 525 03 68 79
Izpolnite obrazec na:
www.allianz-slovenija.si
Obrazec posredujete na:
merkur.si@allianz-assistance.at
Velja od 15. 1. 2021


V sodelovanju z zavarovalnico.
V primeru reklamacije ali prijave škode pokličite 080 88 90


Če se nahajate v tujini, lahko pokličete na +43 1 525 03 6879.