Brezplačna dostava za nakupe nad 70 €. Več
Primerjalnik izdelkov:
Primerjalnik izdelkov:

Popolno jamstvo PLUS

Dodatna zaščita za naprave.

Dodatna zaščita za naprave in zavarovanje.


KAJ JE POPOLNO JAMSTVO PLUS?

POPOLNO JAMSTVO PLUS je dodatna zaščita za naprave po izteku zakonsko zahtevane ali dodatne (prostovoljne) proizvajalčeve garancije.

Poleg Jamstva vključuje zavarovanje pred naključnimi poškodbami na napravi.

Popolna zaščitaPopolna zaščita

Na katerih napravah je možno uveljaviti POPOLNO JAMSTVO PLUS?

  • TELEVIZIJA
  • INDUKCIJSKA ALI STEKLOKERAMIČNA PLOŠČA
  • OSEBNI ALI PRENOSNI RAČUNALNIK
  • TISKALNIK
  • HIŠNI KINO
  • FOTOAPARAT
  • KAMERA

V kolikor vaše izbrane naprave ni na seznamu se prosimo obrnite na svetovalca za pomoč!

Kaj je *LASTNI DELEŽ?

Lastni delež pri uveljavitvi zavarovanje se upošteva le pri napravah zavarovanih za POPOLNO JAMSTVO PLUS in je del stroška popravila oziroma nadomestitve izdelka, ki nastane v primeru nastanka škodnega primera.

Plačilo lastnega deleža je predpogoj za prevzem popravljene ali nadomestne naprave.

  • V primeru POPOLNE škode se obračuna v izračunu vrednosti.
  • V primeru DELNE škode se plača pooblaščenemu serviserju.

Pri paketu veljajo amortizacijske stopnje, ki so opisane v poglavju *LASTNI DELEŽ ter lastni delež, opisan v poglavju AMORTIZACIJSKE STOPNJE.

Kaj pomeni NAKLJUČNA ŠKODA?

NAKLJUČNA ŠKODA je zavarovalno kritje, ki ga Zavarovalnica zagotavlja v primeru pogodbeno dogovorjenih škod naprav, ki niso zajete med Zakonsko zahtevano proizvajalčevo garancijo oz. dodatno (prostovoljno) proizvajalčevo garancijo, kot sledi:

  • poškodbe zaradi nenamernega politja v ali na napravo,
  • lom naprav zaradi padca ali udarca,
  • poškodbe zaradi neposrednega in posrednega udara strele,
  • poškodbe zaradi nenamerne napačne rabe,
  • poškodbe zaradi vpliva tlaka,
  • poškodbe zaradi požara, dima, eksplozije in poškodbe, ki nastanejo na podlagi reševanja,
  • poškodbe zaradi kratkega stika (elektrika),
  • poškodbe zaradi elektromagnetne motnje in previsoke napetosti.

Cenik vrednosti naprav do 5.000,00 in skupne zavarovalne dobe do 5 let:

Za izdelke s proizvajalčevo garancijo do 4 leta lahko dokupite dodatno obdobje zavarovanja do skupne dobe 5 let.


AMORTIZACIJSKA STOPNJA

Za vsa POPOLNA JAMSTVA velja amortizacijska stopnja, ki velja za en zavarovalni primer. Obdobje amortizacije je odvisno od veljavnosti obdobja v zavarovalnem paketu.

Zavarovalna vsota na en zavarovalni primer:

  • v 1. letu ne presega 100 % zavarovalne vrednosti,
  • v 2. letu ne presega 90 % zavarovalne vrednosti,
  • v 3. letu ne presega 80 % zavarovalne vrednosti,
  • v 4. letu ne presega 60 % zavarovalne vrednosti,
  • od 5. do 7. leta ne presega 40 % zavarovalne vrednosti.

Zavarovalna polica je sklenjena z uveljavljeno zavarovalnico Allianz. Klicni center kamor lahko prijavite škodo, kjerkoli na svetu se nahajate, je dosegljiv od ponedeljka do petka med 9. in 18. uro. Amortizacija se vedno računa na polno vrednost stroja.

Kje zavarovalnica NE KRIJE škode?

  • Za odpravo manjših napak ali poškodb, zlasti zaradi praskanja, drgnjenja,
    strganja, ribanja ali drugih estetskih napak v videzu ali v lastnostih naprave, ki ne vplivajo na tehnično delovanje naprave,
  • za potrošni material, kot npr. baterije in akumulatorske celice,
  • v primerih napak, poškodb, uničenja ali izgube Naprave, ki so posledica:
    zapustitve, pozabe ali izgube ter najema ali zakupa • neprekinjene rabe in običajne obrabe • posrednih padavin • neupoštevanja navodil za namestitev
    in delovanje ali drugih nepravilnih namestitev • protipravnega ravnanja, namere,
    naklepa ali hude malomarnosti • mehanskega delovanja sile na predmet zavarovanja • delovanja vlage • tatvine, zatajitve, goljufije, prikrivanja, izneverjenja
    ali drugega kaznivega dejanja ali prekrška, ki ima za posledico poškodovanje ali
    izginotje naprave • rabe izdelka naprave v profesionalne namene • za izgubljene
    podatke in druge informacije na napravi.

Za profesionalni namen se šteje vsaka dejavnost, ki je povezana z dejavnostjo družbe.

V primeru reklamacij
ali prijave škode pokličite:


080 88 90

V primeru, da je škoda nastala v tujini: 00 43 1 525 03 68 79


Izpolnite obrazec na:
www.allianz-slovenija.si

Obrazec posredujete na:
merkur.si@allianz-assistance.at

 

Velja od 15. 1. 2021

AllianzAllianz

V sodelovanju z zavarovalnico. 
V primeru reklamacije ali prijave škode pokličite 080 88 90

MerkurMerkur

Če se nahajate v tujini, lahko pokličete na +43 1 525 03 6879.

Nazaj na vrh Nazaj na vrh
Primerjalnik izdelkov:
Dodaj v košarico
Kategorije izdelkov
Informacije

Košarica

Izberite svoj najbližji trgovski center

Za izbran trgovski center vam bomo samodejno prikazovali zaloge.

Zdravo

Ste že nakupovali v Merkur spletni trgovini?

Prijava

Še niste nakupovali v Merkur spletni trgovini?

Ustvarite račun in nakupite hitreje.
Ob registraciji si lahko ustvarite tudi Merkurjevo kartico zaupanja, s katero si zagotovite dodatne prihranke.

Registracija

Zaloga v trgovskih centrih

Prikaz zalog je informativne narave. Točen podatek dobite v izbranem trgovskem centru.

Brezplačna pomoč pri nakupu
Brezplačna pomoč pri nakupu
080 88 01

Seznam želja