Brezplačna dostava pri spletnem nakupu nad 180 €
Brezplačno vračilo izdelka pri spletnem nakupu v 30 dneh
Brezplačen osebni prevzem - Click & Reserve

Merkurjeva kartica zaupanja

Navigacija
mkzmkz

Merkurjeva kartica zaupanja je namenjena vsem našim kupcem, ki  opravljate nakupe v Merkurju in ste zato za izkazano zaupanje nagrajeni z dodatnimi prihranki.

Več nakupov opravite pri nas, več prihranite. Poleg tega vam nudimo ekskluzivne prihranke na izbrane izdelke in prilagojeno ponudbo za vaš življenjski stil.

NAKUPUJTE V MERKURJU IN ZADENITE DARILNO KARTICO!

 

Med 15. in 31. januarjem 2020 nas obiščite ter opravite vsaj en nakup v vrednosti 30 EUR.

Pri nakupu obvezno predložite Merkurjevo kartico zaupanja, saj boste s tem avtomatično umeščeni v boben za žrebanje darilnih kartic z naloženimi 20 EUR.

Velja tudi za nakupe na spletu.

Več takšnih nakupov opravite, več možnosti imate, da zadenete darilno kartico!

Pravila nagradne igre najdete tukaj.

 

 

Merkurjeva kartica zaupanja vam nudi:

• Prihranke ob vsakem nakupu

• Ekskluzivne posebne ponudbe

• Ponudbe prilagojene na vaš življenjski stil

• Dodatne storitve prilagojene reševanju vaših težav

• Enostavnejši nakup na spletu

Še nimate Merkurjeve kartice zaupanja?

Izdelajte si jo brezplačno v parih minutah ob naslednjem obisku Merkurja na Info točki.

NOVO: Vašo Merkurjevo kartico zaupanja lahko po novem uporabite kar preko vašega mobilnega telefona.
Vse kar morate narediti je, da se registrirate v Moj račun , vpišete številko vaše kartice in zgenerirala se vam bo e-kartica (zavihek MERKURJEVA KARTICA ZAUPANJA). Želimo vam uspešno zbiranje bonitet!

Merkurjeva kartica zaupanja uporabnikom omogoča:

  • Nakupi se ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja seštevajo. Zabeležimo gotovinske nakupe in vse negotovinske nakupe, nakupe na obroke in nakupe s plačilno-kreditnimi karticami*.
  • Ob koncu vsakega obračunskega obdobja seštejemo vse vaše nakupe z Merkurjevo kartico zaupanja in vam obračunamo ter izdamo bon za popust.
  • Nakupi se na kartici seštevajo samodejno.
  • V okviru akcije "Pokaži in prihrani" imate na voljo izbrane izdelke po ekskluzivno ugodni ceni, samo ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja.

* Ugodnosti iz naslova Merkurjeve kartice zaupanja ni možno pridobiti, kadar gre za plačilo predračuna vgradnje, ponudbe, akontacije, plačilo varščine, ob nakupu tobačnih izdelkov in nakupu darilnih kartic Merkur ter drugih akcijah ali aktivnostih, kjer je to posebej opredeljeno.

PRIPOROČAMO! Preverite posebno ponudbo potrošniških kreditov za imetnike Merkurjeve kartice zaupanja. Izbirate lahko med različnimi dobami vračila kredita do vključno 7 let, najvišji znesek kredita pa je 15.000,00 EUR. Več si lahko preberete tukaj


Kako pridobim Merkurjevo kartico zaupanja?

Merkurjevo kartico zaupanja lahko brezplačno pridobi fizična oseba, starejša od 18 let. Pravne osebe kartice ne morejo pridobiti, saj jim je na voljo posebna Merkurjeva podjetna kartica.

Postopek pridobitve kartice je enostaven. Pristopni obrazec je na voljo na informacijah v vseh Merkurjevih trgovskih centrih. Priporočamo, da se ob naslednjem nakupu v Merkurju oglasite najprej na informacijah, pridobite v parih minutah kartico, ki jo potem že uporabite pri nakupu ter takoj začnete z zbiranjem bonitete.

Pridobitev in uporaba kartice ni možna v franšiznih prodajalnah.

Do kartice v 3 korakih

Trgovski centerTrgovski center

1. Obiščite najbližji trgovski center Merkur.

Izpolni obrazecIzpolni obrazec

2. Na informacijah izpolnite obrazec.

Kartica zaupanjaKartica zaupanja

3. Dobite kartico in jo takoj začnete uporabljati.


Seštevanje nakupov

Nakupi se ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja seštevajo. Zabeležimo gotovinske nakupe in vse negotovinske nakupe, nakupe na obroke in nakupe s plačilno-kreditnimi karticami.

Ugodnosti iz naslova Merkurjeve kartice zaupanja ni možno pridobiti, kadar gre za plačilo predračuna vgradnje, ponudbe, akontacije, plačilo varščine, ob nakupu tobačnih izdelkov in nakupu darilnih kartic Merkur ter drugih akcijah ali aktivnostih, kjer je to posebej opredeljeno.

Večja zvestoba pomeni večji prihranek

Na vsake tri mesece (obračunsko obdobje) seštejemo vse vaše nakupe z Merkurjevo kartico zaupanja in vam obračunamo ter izdamo bon za popust po spodnji lestvici.

Lestvica
Seštevek vrednosti nakupov Bon v vrednosti
do 400,00 € prenesemo v naslednje obdobje, največ za obdobje enega leta
od 400,00 € do 1.250,99 € 8-25 € (2 %)
od 1.251,00 € do 2.500,99 € 37-75 € (3 %)
od 2.501,00 € do 3.750,99 € 100-150 € (4 %)
nad 3.751,00 € najmanj 187 € (5 %)

Obračun ugodnosti se vrši štirikrat letno.

Obračunska obdobja so:

  • I. od 1. januarja do 31. marca,
  • II. od 1. aprila do 30. junija,
  • III. od 1. julija do 30. septembra,
  • IV. od 1. oktobra do 31. decembra.

Najmanjša vrednost, na podlagi katere vam izdamo bon za popust, je 400,00 EUR. Nakupe, manjše od 400,00 EUR, prenesemo v naslednje četrtletje, največ za obdobje enega leta. Vsak nakup pri seštevkih za izdajo bona upoštevamo enkrat.

Znesek nakupa z bonom mora biti večji ali enak od vrednosti bona. Vrednost unovčenega bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje. Bon je možno unovčiti do datuma navedenega na bonu. Po tem datumu unovčenje ni možno.

Prejeti bon ni unovčljiv pri nakupu: tobačnih izdelkov, kartic za mobilne telefone, darilnih kartic in storitev z vgradnjo, po ponudbi.

Bon se ne sešteva z ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih prodajalnah in Spletnem centru Merkur.

V primeru višje sile ali tehničnih težav, ki ovirajo nemoteno delovanje računalniškega oz. telekomunikacijskega sistema, Merkur imetnikom za čas sistemskih motenj žal ne more zagotoviti koriščenja ugodnosti iz naslova MKZ kartice.


Pogosta vprašanja in odgovori

Pridobitev kartice

1.1 Kdo lahko pridobi Merkurjevo kartico zaupanja?
Merkurjevo kartico lahko brezplačno pridobi fizična oseba, starejša od 18 let. Pravne osebe kartice ne morejo pridobiti, saj jim je na voljo posebna Merkurjeva podjetna kartica (link: https://www.merkur.si/navigacija/prodaja-podjetjem/merkurjeva-podjetna-kartica).

1.2 Kaj moram storiti, da pridobim Merkurjevo kartico zaupanja?
Postopek pridobitve kartice je enostaven. Pristopni obrazec je na voljo na informacijah v vseh Merkurjevih trgovskih centrih. Priporočamo, da se ob naslednjem nakupu v Merkurju oglasite najprej na informacijah, pridobite v parih minutah kartico, ki jo potem že uporabite pri nakupu ter takoj začnete z zbiranjem bonitete.

Pridobitev in uporaba kartice ni možna v franšiznih prodajalnah.

1.3 Imam še staro Merkurjevo kartico. Ali jo lahko še uporabljam?
Če imate kartico, ki je bila izdana pred 30.3.2013, potem ta ne velja več. Veljala je le do 30. 3. 2013. V času od 23. 11. 2012 do 30. 3. 2013 ste lahko novo kartico pridobili na podlagi zamenjave s staro kartico. Po tem datumu pa se na novo včlanite. Imetništvo kartice je brezplačno.

1.4 Imam staro Merkurjevo kartico, na kateri sem opravil nekaj nakupov. Ali lahko dobim novo kartico in nakupe prenesem nanjo?
Če imate kartico, ki je bila izdana pred 30.3.2013, potem ta ne velja več in se morate na novo včlaniti. Imetništvo kartice je brezplačno. 

1.5 Ali lahko uredim Merkurjevo kartico za drugo osebo (npr. za svojega bolnega očeta)?
To izjemoma lahko naredite samo ob predložitvi pooblastila, ki ga izpolni in podpiše oseba, ki vas bo pooblastila, da to opravite v njenem imenu. V tem primeru prosite za pooblastilo na informacijah trgovskega centra Merkur in z izpolnjenim ter podpisanim pooblastilom boste lahko vse v zvezi z novo kartico uredili vi v imenu osebe, ki vam je dala pooblastilo.

1.6 Ali lahko kartico dobim in uporabljam tudi v franšiznih prodajalnah?
Ne. Kartico lahko dobite in uporabljate v vseh Merkurjevih trgovskih centrih, ne pa v franšiznih prodajalnah.

1.7 Kako izgleda Merkurjeva kartica zaupanja?
Na kartici ni osebnih podatkov imetnika (ime, priimek), temveč le serijska številka kartice, ki je obenem črtna koda, na osnovi katere uveljavljate ugodnosti. V kompletu z osnovno kartico vsak imetnik prejme tudi tri manjše kartice, ki jih uporabi v skladu s svojimi potrebami, lahko pa jih tudi podari svojim najbližjim in tako se na eno kartico zabeležijo vsi nakupi. Tak način prinaša enostavnejšo uporabo kartice.

1.8 Kakšne ugodnosti prinaša Merkurjeva kartica zaupanja?
Merkurjeva kartica zaupanja prinaša bonitete glede na višino nakupov v posameznem četrtletju. V okviru akcije Pokaži in prihrani pa imate na voljo izbrane izdelke po ekskluzivnih cenah samo ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja. Spremljate jih lahko v aktualnih letakih, e-novicah ali na www.merkur.si. Vsako leto nabor ugodnosti ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja še povečamo, glede na nakupovalne navade, ki jih zaznamo.


1.9 Kako lahko preverjam stanje seštevka nakupov na Merkurjevi kartici zaupanja?
Stanje je razvidno na računu, če ob nakupu predložite Merkurjevo kartico. Na koncu računa se izpiše vrednost opravljenih nakupov, stanje bonitete, bonitetna lestvica ter opozorilo na konec obračunskega obdobja. Stanje nakupov lahko preverjate tudi na glavnem informacijskem pultu ob predložitvi Merkurjeve kartice.

1.10 Zakaj je na pristopni izjavi kot obvezen podatek označen rojstni datum?
S tem, ko nam zaupate podatek o rojstnem datumu, nam omogočite, da vas ob vašem prazniku presenetimo s posebnimi ugodnostmi in vam naredimo vaš osebni praznik še lepši, poleg tega pa lahko našo ponudbo za različne starostne skupine ustrezno izboljšamo.

1.11 Ali je GSM številka obvezen podatek?
GSM številka je obvezen podatek za primere, da vas lažje in hitreje kontaktiramo v primeru morebitnih tehničnih, varnostnih ali dodatnih vprašanj ter da vas bomo lahko o ugodnostih obveščali na enostaven, sodoben in okolju prijazen način. Izjemoma kartico izdamo tudi brez tega podatka.

1.12 Ali je e-naslov tudi obvezen podatek?

Polje e-naslov ni obvezno, je pa koristno, da ga vpišete, saj vas bomo z vašo privolitvijo preko e-naslova obveščali o morebitnih tehničnih, varnostnih ponudbi ter ostalih ugodnostih za imetnike.

1.13 Ali lahko pridobim kartico brez posredovanja osebnih podatkov?
Ne, v kolikor nam ne boste posredovali podatkov, ki so na pristopni izjavi označeni kot obvezni, vam Merkurjeve kartice zaupanja žal ne moremo izdati. Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov v zasebnem sektorju, kamor sodijo tudi trgovska podjetja, je opredeljena v 10. členu Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), ki določa, da se osebni podatki v zasebnem sektorju lahko obdelujejo, če tako določa zakon ali pa, če je posameznik v to privolil. ZVOP-1 v skladu s svobodo gospodarske pobude in podjetništva določa, da zasebni sektor lahko svobodno odloča o tem, katere osebne podatke bo zahteval od posameznika kot pogoj za sklenitev določenega pravnega posla z njim, v kolikor ni obseg potrebnih osebnih podatkov za posamezen posel zakonsko določen. Odločitev za pridobitev Merkurjeve kartice zaupanja je prostovoljna in se vedno izvrši na podlagi osebne privolitve posameznika, ki pogoje za pridobitev kartice sprejme ali, če se z njimi ne strinja, zavrne, vendar zaradi tega kartice ne bo mogel pridobiti. Kot imetnik kartice imate pravico kadarkoli zahtevati trajno ali začasno prenehanje uporabe osebnih podatkov za namen neposrednega trženja, kot to določa 73. člen ZVOP-1. Zagotavljamo vam, da bomo posredovane podatke varovali z najvišjimi standardi in jih bomo uporabili le za namene, ki so navedeni na pristopni izjavi.

1.14 Sem samostojni podjetnik. Ali lahko pridobim Merkurjevo kartico zaupanja?
Merkurjevo kartico lahko brezplačno pridobi fizična oseba, starejša od 18 let., Pravne osebe kartice ne morejo pridobiti, saj jim je na voljo posebna Merkurjeva podjetna kartica.

Splošno o Merkurjevi kartici zaupanja

2.1 Seštevanje nakupov
Nakupi se ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja seštevajo. Zabeležimo gotovinske nakupe in vse negotovinske nakupe, nakupe na obroke in nakupe s plačilno-kreditnimi karticami*.

Ob koncu vsakega obračunskega obdobja seštejemo vse vaše nakupe z Merkurjevo kartico zaupanja in vam obračunamo in izdamo bon za popust po spodnji lestvici. 

Seštevek vrednosti nakupov Bon v vrednosti
do 400,00 € prenesemo v naslednje obdobje, največ za obdobje enega leta
od 400,00 € do 1.250,99 € 8-25 € (2 %)
od 1.251,00 € do 2.500,99 € 37-75 € (3 %)
od 2.501,00 € do 3.750,99 € 100-150 € (4 %)
nad 3.751,00 € najmanj 187 € (5 %)

* Ugodnosti iz naslova Merkurjeve kartice zaupanja ni možno pridobiti, kadar gre za plačilo predračuna vgradnje, ponudbe, akontacije, plačilo varščine, ob nakupu tobačnih izdelkov in nakupu darilnih kartic Merkur ter drugih akcijah ali aktivnostih, kjer je to posebej opredeljeno.

Obračun ugodnosti se vrši štirikrat letno.

Obračunska obdobja so:

  • I. od 1. januarja do 31. marca, 
  • II. od 1. aprila do 30. junija, 
  • III. od 1. julija do 30. septembra,
  • IV. od 1. oktobra do 31. decembra.

Bon se ne sešteva se z ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih prodajalnah in Spletnem centru Merkur. Unovčite ga do dneva, zapisanega na bonu. Znesek nakupa z bonom mora biti večji od vrednosti bona. Vrednost bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje.

2.2 Kdo lahko pridobi Merkurjevo kartico zaupanja?
Merkurjevo kartico lahko brezplačno pridobi fizična oseba, starejša od 18 let., Pravne osebe kartice ne morejo pridobiti, saj jim je na voljo posebna Merkurjeva podjetna kartica.

2.3 Kje in kako pridobim Merkurjevo kartico zaupanja?
Postopek pridobitve kartice je enostaven. Pristopni obrazec je na voljo na informacijah v vseh Merkurjevih trgovskih centrih. Priporočamo, da se ob naslednjem nakupu v Merkurju oglasite najprej na informacijah, pridobite v parih minutah kartico, ki jo potem že uporabite pri nakupu ter takoj začnete z zbiranjem bonitete.

Pridobitev in uporaba kartice ni možna v franšiznih prodajalnah.

2.4 Ali kartica velja, takoj ko jo dobim? 
Da. Kartica deluje, takoj ko jo prejmete.

2.5 Kje najdem serijsko število svoje kartice? 
Serijska številka kartice je vidna na hrbtni strani vaše Merkurjeve kartice zaupanja.

2.6 Zakaj sem poleg kartice dobil še dodatne tri pomanjšane kartice? 
Dodatne pomanjšane kartice vam olajšajo poslovanje s kartico. Manjšo kartico lahko npr. uporabite kot obesek za ključe in na tak način poskrbite, da imate vedno s seboj kodo, ki vam omogoča seštevanje nakupov na kartici ter koriščenje vseh ostalih ugodnosti, ki so namenjene samo imetnikom kartice. Pomanjšane kartice lahko razdelite med svoje najbližje in skupaj zbirate nakupe na eni kartici.

2.7 Ali lahko Merkurjevo kartico uporabljam tudi v drugih državah, kjer so prisotne Merkurjeve trgovine? 
Ne. Kartica je veljavna samo na območju Republike Slovenije.

2.8 Živim v tujini in redno zahajam v Merkurjevo trgovino v Sloveniji. Ali lahko dobim Merkurjevo kartico? 
Da.

2.9 Na blagajni so bile sočasno tri kartice, vključno z mojo. Nisem prepričan, da sem vzel pravo. Kje lahko preverim, ali imam pri sebi res svojo kartico?
Situacijo preverite na informacijah v katerem koli Merkurjevem trgovskem centru.

2.10 Ali lahko kartico uporabljam tudi v ostalih trgovinah znotraj Merkurjevih trgovskih centrov (npr. v Lidlu, Pitarellu, Eurospinu …)? 
Ne. Kartico lahko uporabljate izključno v Merkurjevih trgovskih centrih v Sloveniji. 

Zbiranje nakupov na kartici

3.1 Ali se na Merkurjevo kartico zaupanja nalaga denar? 
Ne. Na Merkurjevi kartici zaupanja se seštevajo vaši nakupi. Ko v okviru obračunskega obdobja dosežete ustrezni znesek nakupov vam obračunamo in izdamo bon za popust, ki ga lahko unovčite ob vašem prvem naslednjem nakupu v Merkurjevem trgovskem centru.

3.2 Na kakšen način zbiram nakupe na Merkurjevi kartici zaupanja? 
Vsak nakup v Merkurju ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja šteje. Zabeležimo vse gotovinske nakupe, tudi najmanjše, in vse negotovinske nakupe, nakupe na obroke in nakupe s plačilno-kreditnimi karticami.
Ob koncu vsakega obračunskega obdobja seštejemo vse vaše nakupe z Merkurjevo kartico zaupanja in vam obračunamo ter izdamo bon za popust.
Nakupi se na kartici seštevajo samodejno. Ugodnosti iz naslova Merkurjeve kartice zaupanja ni možno pridobiti, kadar gre za plačilo predračuna vgradnje, ponudbe, akontacije, plačilo varščine, ob nakupu tobačnih izdelkov in nakupu darilnih kartic Merkur ter drugih akcijah ali aktivnostih, kjer je to posebej opredeljeno.

3.3 Ali lahko stanje na kartici izvem pred nakupom? 
Da, ob predložitvi vaše kartice lahko stanje izveste na informacijah kateregakoli Merkurjevega trgovskega centra.

3.4 Do kdaj poteka obdobje seštevanja nakupov na kartici? 
Obračun ugodnosti se vrši štirikrat letno, ko preverimo zneske nakupov in pošljemo bon v ustrezni protivrednosti. Obračunska obdobja so:
• I. od 1. januarja do 31. marca,
• II. od 1. aprila do 30. junija,
• III. od 1. julija do 30. septembra,
• IV. od 1. oktobra do 31. decembra.
Najmanjša vrednost, na podlagi katere vam izdamo bon za popust, je 400 €. Nakupe, manjše od 400 €, prenesemo v naslednje četrtletje, največ za obdobje enega leta. Vsak nakup pri seštevkih za izdajo bona upoštevamo enkrat.

3.5 Prejel sem bon za popust. Kdaj in kako ga lahko unovčim?
Bon za popust lahko unovčite do dneva, zapisanega na bonu, ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja ter s številko kartice, ki je zabeležena na bonu. Prejeti bon ni unovčljiv pri nakupu: tobačnih izdelkov, kartic za mobilne telefone, darilnih kartic in storitev z vgradnjo, po ponudbi.

Bon se ne sešteva z ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih prodajalnah in Spletnem centru Merkur. Znesek nakupa z bonom mora biti večji ali enak od vrednosti bona. Vrednost unovčenega bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje.

3.6 Kaj moram narediti, da unovčim bon za popust? 
Do zaključka skeniranja izdelkov na blagajni prodajalki sporočite, da želite unovčiti bon za popust. Bon za popust lahko unovčite ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja s številko kartice, ki je zabeležena na bonu.

3.7 Ali lahko sam izberem kolikšen del bona za popust želim unovčiti? 
Ne, unovčite lahko le celotno vrednost bona za popust ali pa ga sploh ne unovčite. Znesek nakupa z bonom mora biti večji od vrednosti bona. Vrednost bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje.

3.8 Kdo lahko unovči moj bon za popust? 
Bon za popust unovčite na blagajni s predložitvijo bona in Merkurjeve kartice zaupanja s številko kartice, zabeleženo na bonu. Bon ne velja za storitve, pri nakupu z vgradnjo, ne velja za nakup tobačnih izdelkov, kartic za mobilne telefone in darilnih kartic ter se ne sešteva z ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih prodajalnah in Spletnem centru Merkur. Svetujemo vam, da s prejetim bonom za popust ravnate skrbno in pazljivo.

3.9 Izgubil sem veljaven bon za popust. Kaj lahko storim?
Izgubo bona javite z obrazcem ali pa pokličite na 04 258 80 01. Izdali vam bomo duplikat in ga poslali na vaš naslov.

3.10 Nisem prejel bona za popust, pa sem ga pričakoval. Kaj lahko storim?
Takoj, ko zaznate, da bi bili upravičeni do bona za popust (npr. ste nedavno opravili nakup nad 400 EUR), pa ga niste prejeli po pošti, to sporočite z obrazcem ali pa pokličite na telefonsko številko: 04 258 80 01. Vašo poizvedbo bomo preverili in vam v primeru, da vam bon pripada in še ni unovčen, izdali duplikat in ga poslali na vaš naslov.

3.11 Bon za popust je zapadel. Lahko uredim podaljšanje veljavnosti? 
Ne. V kolikor bona za popust niste unovčili v času označenem na bonu, vam je zapadel. Zapadlega bona za popust ne moremo obnoviti.

3.12 Ali je bon za popust možno koristiti pri nakupu vseh izdelkov in storitev? 
Bon za popust je možno koristiti pri nakupu izdelkov. Prejeti bon ni unovčljiv pri nakupu: tobačnih izdelkov, kartic za mobilne telefone, darilnih kartic in storitev z vgradnjo, po ponudbi. Bon se ne sešteva z ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih prodajalnah in Spletnem centru Merkur.

3.13 Pred kratkim sem kupil Merkurjeve darilne kartice. Zakaj se mi nakup darilnih kartic ni zabeležil na mojo Merkurjevo kartico zaupanja?
Vrednost darilnih kartic se na Merkurjevo kartico ne beležijo ob njihovem nakupu pač pa ob unovčevanju. V primeru, da je nakup plačan z darilno kartico, se vrednost nakupa zabeleži na kartico tistega, ki je unovčil darilne kartice.

3.14 Ali moram Merkurjevo kartico predložiti na blagajni, če želim, da se mi nakup upošteva nanjo?
Da, kartico morate ob nakupu predložiti. Če pa poznate številko vaše kartice, jo lahko tudi navedete. Iskanja kartice po imenu in priimku na blagajni ne omogočamo zaradi zagotavljanja varstva osebnih podatkov. Lahko pa nakup uveljavljate naknadno, če ob nakupu na blagajni navedete možnost naknadnega uveljavljanja (npr. ker Merkurjeve kartice zaupanja nimate s seboj). Naknadno uveljavljanje nakupa lahko uredite v 30 dneh od dneva nakupa na informacijah kateregakoli Merkurjevega trgovskega centra. Naknadno uveljavljanje nakupa je možno samo ob predložitvi računa in Merkurjeve kartice zaupanja.

3.15 Kartico sem pozabil doma, poznam pa serijsko številko. Se mi bo vrednost nakupa vseeno seštela k dosedanjemu seštevku nakupov? 
Da. Blagajničarki sporočite svojo serijsko številko kartice in vrednost nakupa se vam bo zabeležila na vašo kartico. Opozoriti vas želimo, da bo ta možnost na razpolago zgolj določeno prehodno obdobje.

3.16 Na spletni straneh sem odkril aplikacije, ki pretvorijo številke raznih lojalnostnih kartic v črtno kodo. Ali lahko v tako aplikacijo vnesem tudi Merkurjevo kartico, da je ne nosim s sabo in mi bo v tem primeru blagajničarka odčitala črtno kodo?
Da. Tudi v Merkurju omogočamo branje shranjene črtne kode Merkurjeve kartice v različnih aplikacijah.

3.17 Opravil sem nakup preko Merkurjeve spletne trgovine in ob tem pozabil vpisati številko svoje kartice. Se mi bo vrednost nakupa vseeno seštela k dosedanjemu seštevku nakupov?
Račun bo lahko unočljiv na kartico v 30 dneh v katerem koli Merkurjevem trgovskem centru.

3.18 Na blagajni mi kartica ne prime (poškodovana koda). Kaj naredim?
V kolikor je koda poškodovana, se vrednost vašega nakupa na kartico naloži s pomočjo serijske številke kartice. Nahaja se na hrbtni strani kartice. V tem primeru vam predlagamo, da na informacijah zaprosite za novo kartico. Izdali vam jo bomo brezplačno.

3.19 V trgovini želim zamenjati/vrniti blago, ki sem ga kupil z unovčitvijo MKZ bona za popust. Kako poteka proces?
Bon za popust iz naslova Merkurjeve kartice zaupanja, se pri plačilu obravnava kot popust. V primeru, ko kupec želi vrniti ali menjati blago pri katerem je pri nakupu unovčil bon za popust, ne moremo upoštevati bona za popust pri takojšnjem ponovnem računu ali dobropisu. V takem primeru, se kupcu izda ponoven bon za popust, ki ga kupec prejme po pošti, v roku 8 dni.

Pristopna izjava

4.1 Ali moram za pridobitev in uporabo Merkurjeve kartice zaupanja kaj plačati? 
Ne. Kartico prejmete popolnoma brezplačno.

4.2 Ali lahko Merkurjevo kartico zaupanja prejmem po pošti na dom? 
Ne. Kartico dobite le na naših prodajnih mestih. Kartice ni možno naročiti prek spleta ali po telefonu in je ne pošiljamo na dom.

4.3 Zakaj je na pristopni izjavi potrebno vpisati rojstni datum?
S tem, ko nam zaupate podatek o rojstnem datumu, nam omogočite, da vas ob vašem prazniku presenetimo s posebnimi ugodnostmi. GSM številko potrebujemo zato, da vas lažje in hitreje kontaktiramo v primeru morebitnih tehničnih, varnostnih ali dodatnih vprašanj ter da vas bomo lahko o ugodnostih obveščali na enostaven, sodoben in okolju prijazen način.

Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov v zasebnem sektorju, kamor sodijo tudi trgovska podjetja, je opredeljena v 10. členu Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), ki določa, da se osebni podatki v zasebnem sektorju lahko obdelujejo, če tako določa zakon, ali pa če je posameznik v to privolil. ZVOP-1 v skladu s svobodo gospodarske pobude in podjetništva določa, da zasebni sektor lahko svobodno odloča o tem, katere osebne podatke bo zahteval od posameznika kot pogoj za sklenitev določenega pravnega posla z njim, v kolikor ni obseg potrebnih osebnih podatkov za posamezen posel zakonsko določen.

Odločitev za pridobitev Merkurjeve kartice zaupanja je prostovoljna in se vedno izvrši na podlagi osebne privolitve posameznika, ki pogoje za pridobitev kartice sprejme ali, če se z njimi ne strinja, zavrne, vendar zaradi tega kartice ne bo mogel pridobiti.

Kot imetnik kartice imate pravico kadarkoli zahtevati trajno ali začasno prenehanje uporabe osebnih podatkov za namen neposrednega trženja, kot to določa 73. člen ZVOP-1. Zagotavljamo vam, da bomo posredovane podatke varovali z najvišjimi standardi in jih bomo uporabili le za namene, ki so navedeni na pristopni izjavi.

Sprememba podatkov

5.1 Pred kratkim sem se poročila, prevzela možev priimek in se preselila. Kje lahko spremenim svoje podatke? 
Svoje osebne podatke lahko spremenite, tako da se v najbližjem trgovskem centru oglasite na informacijah ter izpolnite ustrezen obrazec. Najkasneje v roku 15 dni od oddaje obrazca bodo vaši podatki spremenjeni.

5.2 Kartico bi prenesla na drugo osebo. Kako to naredim? 
Prenos kartice na drugo osebo ni mogoč. V kolikor kartice ne želite več izpolnite obrazec Izstopna izjava. Druga oseba lahko kartico pridobi z izpolnitvijo pristopnega obrazca na informacijah.

5.3 Imetnik kartice je pokojni: kako spremenim imetnika? 
Prenos kartice na drugo osebo ni mogoč. Svetujemo vam, da počakate na zaključek obračunskega obdobja in na morebitni prejem bona za popust. Po unovčitvi bona za kartico preminulega izpolnite obrazec Izstopna izjava ter na informacijah trgovskega centra Merkur izpolnite pristopni obrazec za novega člana.

Nadomestilo izgubljene kartice

6.1 Izgubil sem Merkurjevo kartico zaupanja. Kaj moram storiti, da dobim novo? 
Izpolnite obrazec Vloga za nadomestilo izgubljene kartice, ki ga dobite v vseh trgovskih centrih Merkurja. Na osnovi izpolnjenega obrazca boste takoj prejeli nov komplet kartic (osnovno in tri pomanjšane), na katero se vam bo prenesel seštevek dosedanjih nakupov. Od tega trenutka dalje bo veljala le nova kartica, stara pa bo postala neaktivna. Prav tako postanejo neaktivne tudi vse pomanjšane kartice, zato jih uničite ter nadomestite z novimi. Enak postopek velja tudi v primerih poškodovane ali uničene kartice (osnovne ali pomanjšane).

6.2 Ukradli so mi kartico, na kateri imam precej visok seštevek dosedanjih nakupov. Kako jo lahko prekličem? 
Če so vam kartico ukradli, to ne predstavlja nobene škode. Vseeno pa se svetujemo, da se čimprej zglasite v Merkurjevem trgovskem centru in izpolnete obrazec Vloga za nadomestilo izgubljene kartice, ki ga dobite na informacijah. Na osnovi izpolnjenega obrazca boste takoj prejeli nov komplet kartic (osnovno in tri pomanjšane), na katero se vam bo prenesel seštevek dosedanjih nakupov. Od tega trenutka dalje bo veljala le nova kartica, stara pa bo postala neaktivna. Prav tako postanejo neaktivne tudi vse pomanjšane kartice.  

6.3 V kolikšnem času postane kartica neaktivna? 
V trenutku blokiranja kartice postane neaktivna.

6.4 Ali lahko dobim še eno kartico z enako črtno kodo za družinskega člana? 
Ne, duplikata osnovne kartice oz. pomanjšanih kartic ne izdajamo.

6.5 Izgubil sem pomanjšane kartice. Kaj naj naredim? 
Svetujemo vam, da nosilec kartice zaprosi za novo kartico in se tako izognete morebitni zlorabi. Izpolnite obrazec Vloga za nadomestilo izgubljene kartice, ga oddajte v najbližjem trgovskem centru Merkur in prejeli boste novo osnovno kartico in tri pomanjšane kartice.

Odjava

7.1 Ali lahko prekinem imetništvo Merkurjeve kartice zaupanja? 
Imetništvo Merkurjeve kartice zaupanja se lahko kadarkoli in brez navedbe razlogov prekine. Izpolnite obrazec Izstopna izjava, ki ga dobite na informacijah v vseh Merkurjevih trgovskih centrih. Z izstopom se vsi vaši osebni podatki izbrišejo v skladu s Splošnimi pogoji poslovanja za imetnike Merkurjeve kartice zaupanja.

7.2 Ali se lahko odjavim od kakršnegakoli pošiljanja promocijskih ponudb?Da, kadarkoli lahko pridete na informacije Merkurjevega trgovskega centra, kjer zahtevate trajno ali začasno prenehanje uporabe osebnih podatkov za namen neposrednega trženja. V tem primeru vam bomo pošiljali zgolj ugodnosti, ki vam pripadajo iz naslova vaših nakupov, npr. bon za popust.

7.3 Ali bom o odjavi kartice naknadno obveščen in na kakšen način? 
Ne. Podpis izpolnjene Izstopne izjave se šteje kot dokončen.

Obveščanje

8.1 Kako bom obveščen o aktualnih ugodnostih? 
O aktualnih ugodnostih imetnike Merkurjeve kartice zaupanja redno obveščamo v letakih, kot tudi na spletni strani www.merkur.si in drugih medijih. Tiste, ki ste nam posredovali svoj e-naslov, GSM številko in dovolili obveščanje, pa bomo obveščali tudi po teh kanalih komuniciranja.

8.2 Kako pogosto mi boste pošiljali e-sporočila? 
Z vašim dovoljenjem vas bomo preko kanalov, ki ste nam jih dovolili, obveščali o ugodnostih in popustih približno enkrat do dvakrat tedensko.

Osebni podatki

9.1 Zakaj na Pristopni izjavi potrebujete moje osebne podatke? 
Vaše osebne podatke potrebujemo za aktivacijo kartice, nadaljnjo ustrezno uporabo kartice in koriščenje ugodnosti, vezanih na imetništvo kartice. Z vašo privolitvijo vam bomo glede na vaše osebne podatke lahko poslali tudi vam prilagojeno ponudbo.

Poleg tega vas lahko obveščamo o morebitnih tehničnih, varnostnih in drugih vprašanjih ter zagotavljamo boljšo ponudbo na prodajnih mestih. Zagotavljamo vam, da bomo posredovane podatke varovali z najvišjimi standardi in jih bomo uporabili le za namene, ki so navedeni na pristopni izjavi.

9.2 Ali lahko dobim kartico brez posredovanja osebnih podatkov? 
Ne, v kolikor nam ne boste posredovali tistih osebnih podatkov, ki so na Pristopni izjavi označeni kot obvezni, Merkurjeve kartice zaupanja žal ne morete dobiti.

9.3 Kaj se zgodi, če vam posredujem napačne podatke? 
V skladu s Splošnimi pogoji poslovanja za imetnike Merkurjeve kartice zaupanja, s podpisom Pristopne izjave zagotavljate, da so vaši osebni podatki točni. Le tako vam lahko zagotovimo, da boste lahko koristili vse bonitete, ki jih nudi Merkurjeva kartica zaupanja. 

9.4 Kako naj vem, da moji osebni podatki ne bodo zlorabljeni? 
V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, smo zavezani skrbno čuvati osebne podatke, ki nam jih zaupate. Zagotavljamo vam, da bomo posredovane podatke varovali z najvišjimi standardi in jih bomo uporabili le za namene, ki so navedeni na pristopni izjavi.

9.5 Zakaj moram pri dodajanju ali spremembi podatkov ponovno izpolnjevati obrazce?
Za vsako spremembo osebnih podatkov, potrebujemo vaš podpis za namen osebne identifikacije. Tako se izognemo kakršnimkoli zlorabam in lažnim spreminjanjem, dodajanjem podatkov, kar je predvsem zaščita za vas.


Splošni pogoji

Preberite splošne pogoje poslovanja za imetnike Merkurjeve kartice zaupanja, veljavnost od 3. 5. 2019 dalje

1. Merkurjeva kartica zaupanja (v nadaljevanju: MKZ kartica)
1.1 MKZ kartica prinaša imetnikom dodatne ugodnosti, ki jih lahko koristijo v trgovskih centrih Merkur na območju Republike Slovenije in v Spletnem centru Merkur.

2. Imetnik MKZ kartice
2.1 MKZ kartico lahko brezplačno pridobi fizična oseba, starejša od 18 let, razen podjetnik, kot ga definira Zakon o gospodarskih družbah ZGD-1 (v nadaljevanju imetnik).

2.2 Posamezna fizična oseba lahko pridobi le eno MKZ kartico. Fizična oseba z istimi podatki (ime, priimek, naslov, rojstni datum ...), kot jih že ima obstoječi imetnik kartice, nove MKZ kartice ne more pridobiti.

3. Izdajatelj
3.1 Izdajatelj in lastnik MKZ kartice je družba MERKUR trgovina, d.o.o., Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo (v nadaljevanju: Merkur).

4. Splošni pogoji poslovanja
4.1 Za pridobitev in uporabo MKZ kartice veljajo ti Splošni pogoji poslovanja za imetnike MKZ kartice, ki so objavljeni na spletni strani www.merkur.si. Splošni pogoji poslovanja za imetnike MKZ kartice so dostopni tudi v tiskani obliki v vseh trgovskih centrih Merkur. S sprejemom teh splošnih pogojev posameznik pristopi med imetnike MKZ kartice in je pod pogoji, kot so opredeljeni v teh Splošnih pogojih, upravičen do določenih ugodnosti.

4.2 Merkur si pridržuje pravico do spremembe ter dopolnitve teh Splošnih pogojev poslovanja. Imetniki MKZ kartic bodo o vseh spremembah teh Splošnih pogojev poslovanja obveščeni na spletni strani www.merkur.si in na prodajnih mestih. Spremembe Splošnih pogojev poslovanja zavezujejo imetnike MKZ kartice po preteku 8 (osmih) dni od dne objave. Če imetnik v tem času ni odstopil od pogodbe, se šteje, da sprejema spremenjene Splošne pogoje v celoti.

5. Uporaba
5.1 MKZ kartico lahko imetnik uporablja v vseh trgovskih centrih Merkur in v Spletnem centru Merkur. Seznam trgovskih centrov je objavljen na spletni strani www.merkur.si.
Uporaba MKZ kartice v franšiznih prodajalnah Merkur ni mogoča.

5.2 Imetnik lahko MKZ kartico uporablja za nakup blaga in storitev na vseh prodajnih mestih, navedenih v točki 5.1, v količinah, omejenih za gospodinjsko porabo.

5.3 MKZ kartice ni mogoče uporabiti ob nakupu, ki ga opravijo pravne osebe in/ali podjetniki, kot jih definira ZGD-1.

5.4 Izraz MKZ kartica se v teh Splošnih pogojih poslovanja uporablja za komplet kartic v plastični obliki - osnovna kartica in 3 manjše kartice, ki jih imetnik pridobi ob prevzemu MKZ kartice. Imetnik lahko enakovredno kartici v plastični obliki uporablja tudi elektronsko verzijo kartice, če Merkur zagotavlja to storitev.

Imetnik lahko ugodnosti iz naslova MKZ kartice uveljavi ob predložitvi osnovne ali manjše kartice oziroma elektronske verzije kartice, če Merkur omogoča to storitev. Osnovno ali manjše kartice v plastični obliki, kartico v elektronski obliki, če Merkur omogoča to storitev, bone za popust s črtno kodo, kupone s črtnimi kodami prodajnih akcij iz 13. točke teh Splošnih pogojev poslovanja, lahko imetnik na lastno odgovornost v uporabo posreduje tudi drugim izbranim osebam, pri čemer Merkur ne prevzema odgovornosti za uporabo osnovne ali manjše kartice v plastični obliki oziroma elektronske verzije kartice, bonov za popust s črtno kodo, kuponov s črtnimi kodami prodajnih akcij MKZ kartic prinosnikov.

6. Pridobitev MKZ kartice
6.1 MKZ kartica se pridobi z izpolnitvijo in podpisom Pristopne izjave k tem Splošnim pogojem v trgovskih centrih Merkur (v nadaljevanju: prijavna mesta) in prek spleta, z izpolnitvijo elektronske pristopnice, če Merkur omogoča to storitev. Pridobitev MKZ kartice v franšiznih prodajalnah Merkur ni mogoča.

6.2 Pridobitev MKZ kartice je možna le pod pogojem, da je prijavitelj osebno prisoten v trgovskem centru Merkur oz. s potrditvijo unikatne potrditvene kode poslane po e-pošti v primeru pristopa k Splošnim pogojem preko elektronske pristopnice, če Merkur omogoča to storitev.

6.3 S Pristopno izjavo posameznik za namen pridobitve MKZ posreduje naslednje obvezne osebne podatke: spol, ime, priimek, rojstni datum, podatki o prebivališču, GSM številka in država prebivališča. V primeru prebivališča v tujini, je obvezen tudi e-naslov. Ostali podatki na pristopni izjavi so neobvezni. Obvezni podatki so potrebni za pridobitev MKZ v smislu identifikacije posameznika in nudenja ugodnosti po teh Splošnih pogojih.

6.4 Prijavitelj lahko pridobi MKZ kartico tudi tako, da izpolni obrazec Vloga za pridobitev MKZ kartice, ki ga pridobi na spletni strani www.merkur.si, ga natisne, izpolni ter osebno prinese na katerokoli prijavno mesto. Prineseni podatki se vnesejo v sistem, sledi izpis Pristopne izjave, ki jo imetnik podpiše.

6.5 Po oddaji podpisane Pristopne izjave prijavitelj prejme komplet MKZ kartic (kartica v plastični obliki s črtno kodo ter 3 manjše kartice) ali pa elektronsko verzijo kartice, če Merkur zagotavlja to storitev.

6.6 MKZ kartica se aktivira ob vnosu v računalniški sistem, pod pogojem, da so rubrike s Pristopne izjave skladno s točko 6.3 pravilno izpolnjene.

7. Osebni podatki
7.1 Osebni podatki imetnika, ki so potrebni za pristop k tem Splošnim pogojem za pridobitev MKZ se obdelujejo na pravnem temelju dogovora (člen 6/I točka b Uredbe EU 2016/679). Imetnik jamči, da so vsi posredovani podatki na obrazcih, povezanih z izdajo in uporabo MKZ kartice, resnični in točni.
Merkur ne odgovarja za posledice uporabe posredovanih neresničnih podatkov.

7.2 Merkur bo kot upravljavec osebnih podatkov vse osebne podatke iz točke 6.3 teh Splošnih pogojev, kot tudi neobvezne podatke na Pristopni izjavi, sam ali prek pogodbenega obdelovalca osebnih podatkov, obdeloval in hranil v skladu z zahtevami veljavne zakonodaje, ki ureja varstvo osebnih podatkov. V okviru pravnega razmerja, ki nastane med Merkurjem in imetnikom s pristopom k tem Splošnim pogojem bo Merkur osebne podatke imetnika uporabljal zlasti za:

- zagotavljanje ugodnosti, ki jih nudi MKZ kartica, navedenih v 13. členu teh Splošnih pogojev,
- preverjanje skladnosti uporabe MKZ kartice s temi Splošnimi pogoji,
- obveščanje imetnikov o novostih poslovanja ter pravnih in tehničnih vprašanjih uporabe MKZ kartice,
- reševanje morebitnih težav pri uporabi MKZ kartice,
- kontaktiranje imetnika za potrebe nemotene uporabe blaga ali storitev, ki so predmet teh Splošnih pogojev,
- zagotavljanje blaga ali storitev, ki so predmet splošnih pogojev in sklenitve pogodbe z imetnikom,
- izvajanje in pregledovanje plačilnih transakcij, morebitnih neskladnosti pri izvrševanju plačil ter s tem povezanih zlorab in drugih kršitev teh Splošnih pogojev,
- zagotavljanje stabilnosti ter varnosti naše ponudbe na spletu, preventivnemu delovanju proti zlorabam na spletu in dokazovanja morebitne zlorabe na spletu,
- občasni poziv imetnikov MKZ k izpolnitvi anonimnih vprašalnikov o zadovoljstvu z imetništvom MKZ kartice (o zadovoljstvu glede produktov in storitev v okviru MKZ) z namenom dviga zadovoljstva imetnikov kartice.

Ob uporabi MKZ se v zbirki pri imetniku zabeležijo še podatki o lokaciji nakupa oziroma pripravi ponudbe, vrsti nakupa/ponudbe, vrednosti nakupa/ponudbe, morebitnem popustu ob nakupu ali na ponudbi, v primeru nakupa v Spletnem centru Merkur pa tudi IP naslov, čas registracije, lokacija registracije, naprava imetnika, operacijski sistem naprave imetnika in registracijski podatki imetnika v Spletni center.

Podatke iz prejšnjega odstavka Merkur obdeluje za namen analiziranja nakupnih navad in interesov imetnikov MKZ za namen ocenjevanja uspešnosti določenih produktov, njihove prilagoditve oziroma za optimiziranje poslovanja s ciljem dviga zadovoljstva imetnikov MKZ (preverjanje uspešnosti produktov, planiranje novih produktov, načrtovanje marketinških in prodajnih strategij in podobno). Za namen analize nakupnih navad in oblikovanje profilov skupin kupcev Merkur v prejšnjem odstavku navedene podatke uporablja v anonimizirani obliki, brez podatka o MKZ in imetniku z izjemo podatkov o spolu, letnici rojstva in poštni številki kraja prebivališča.

Na podlagi ločeno pridobljene privolitve imetnika, lahko Merkur osebne podatke imetnikov MKZ, ki jih je imetnik dal ob pristopu k tem Splošnim pogojem, poveže s podatki o nakupih z MKZ (datum nakupa, lokacija nakupa, vrsta blaga/storitve, vrednost blaga/storite, morebitni popusti ob nakupu) za namen priprave posebnih prilagojenih ponudb, o katerih bo imetnik kartice obveščen preko kanalov, ki jih bo izbral (e-naslov, GSM, socialna omrežja ipd).

7.3 Vsi posredovani podatki bodo hranjeni v zbirki podatkov v družbi Merkur in pri njenih pogodbenih obdelovalcih osebnih podatkov, ki jih obdelujejo izključno v imenu in za račun Merkurja.

7.4 Imetnik kartice MKZ lahko kadarkoli pisno na naslov: MERKUR trgovina, d.o.o., Oddelek MKZ, Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo, Slovenija, zahteva:
- dostop do osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj,
- dopolnitev, popravek, blokiranje oz. omejitev obdelave njegovih osebnih podatkov,
- izbris njegovih osebnih podatkov ali ugovarja obdelavi osebnih podatkov,
- prenos njegovih osebnih podatkov.

7.5 Imetnik MKZ kartice, ki ne želi prejemati splošnih trženjskih ponudb, ki jih Merkur nanj naslavlja kot na svojega kupca v skladu s predpisi s področja varstva osebnih podatkov in elektronskih komunikacij, se lahko odjavi od vseh ali posameznih oblik obveščanja (e-naslov, GSM, socialna omrežja). Merkur mu v roku 15 dni pošlje povratno informacijo, s katero potrdi prenehanje uporabe njegovih osebnih podatkov, upoštevaje izraženo voljo imetnika.

8. Ugodnosti
8.1 MKZ kartica omogoča imetniku kartice različne ugodnosti, ki so navedene v 13. členu teh Splošnih pogojev. Ugodnosti MKZ kartice se lahko spreminjajo zaradi sezonske narave in novih tehnologij. Dodatne ugodnosti so navedene na spletni strani www.merkur.si ali pa se lahko imetnik z njimi seznani na prodajnem mestu, oz. je prek splošnih trženjskih sporočil obveščen preko kanalov, ki jih je sam izbral (e-naslov, GSM, socialna omrežja).

8.2 Ugodnosti iz naslova MKZ kartice ni možno pridobiti ob plačilu predračuna vgradnje, ponudbe, akontacije, plačilom varščine, ob nakupu tobačnih izdelkov in nakupu darilnih kartic Merkur ter drugih akcijah ali aktivnostih, kjer je uporaba MKZ izrecno izključena.

9. Sprememba podatkov
9.1 V primeru, da se pri imetniku MKZ kartice podatki, ki jih je posredoval na Pristopni izjavi, spremenijo, je dolžan imetnik spremembo podatkov sporočiti v roku 30 (trideset) dni od nastale spremembe. To lahko stori na vseh prijavnih mestih s posredovanjem spremenjenih podatkov prek Vloge za spremembo podatkov. Spremembo podatkov lahko imetnik uveljavi tudi preko spletne strani, če Merkur zagotavlja to storitev. Spremembo podatkov lahko imetnik kartice, v kolikor je pozvan s strani Merkurja, sporoči tudi preko klasične pošte na naslov: MERKUR trgovina, d.o.o., Oddelek MKZ, Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo, Slovenija.

9.2 Spremenjene podatke bo Merkur upošteval najkasneje v roku 15 (petnajstih) dni od dne prejema spremembe.

10. Menjava kartice in prenos dobroimetja ter drugih ugodnosti
10.1 V primeru izgube, uničenja ali poškodbe kartice se imetniku na prijavnem mestu izpiše obrazec Vloga za nadomestilo izgubljene kartice ali pa se odda preko spletne strani, če Merkur zagotavlja to storitev. Po oddaji podpisanega obrazca prejme imetnik nov komplet MKZ kartic, ki nadomesti star komplet, stara kartica, vključno s tremi manjšimi karticami, pa se blokira.

10.2 Zabeleženi nakupi s prvotne MKZ kartice se najkasneje v roku 15 (petnajstih) dni prenesejo na novo MKZ kartico. Stara MKZ kartica preneha veljati.

10.3 V primeru, da je MKZ kartica imetniku na kakršenkoli način odtujena, Merkur ne prevzema odgovornosti za koriščenje ugodnosti MKZ kartice s strani tretjih oseb.

10.4 Novo kartico, ki nadomesti staro, je mogoče izdati le istemu imetniku. V primeru, da imetnik kot podatke za novo kartico, navede podatke druge osebe, Merkur izda kartico novemu imetniku. Sprememba imetnika je možna le ob pisnem soglasju trenutnega imetnika MKZ kartice.

11. Odjava oz. prenehanje članstva
11.1 V primeru, da želi imetnik MKZ kartice odjaviti kartico, se mu na prijavnemu mestu izpiše obrazec Izstopna izjava, ki ga pridobi na vseh prijavnih mestih, ki ga podpiše.

11.2 Po posredovanju obrazca Izstopna izjava na prijavnem mestu prenehajo upravičenja iz naslova imetništva MKZ kartice.

11.3 Neizkoriščene ugodnosti, ki so bile naložene na MKZ kartici v trenutku odjave, se izničijo.

11.4 Ob odjavi oz. prenehanju članstva, imetnik ne more več uporabljati MKZ niti ne ugodnosti iz 13. točke teh Splošnih pogojev poslovanja.

11.5 Merkur v skladu s 3. členom teh Splošnih pogojev v svojih evidencah pridobljene podatke hrani še 5 let od dneva odjave oz. prenehanja članstva, oz. skladno z roki iz področne zakonodaje (npr. davčna zakonodaja).

12. Veljavnost MKZ kartice
12.1 MKZ kartica velja do preklica s strani Merkurja ali do izpolnitve podpisa Izstopne izjave s strani imetnika MKZ kartice.

13. Ugodnosti kartice:
13.1 MKZ kartica imetnikom zagotavlja naslednje ugodnosti:
- pravico do bona za popust v skladu z lestvico v členu 13.4. teh Splošnih pogojev,
- pravico do uveljavljanja splošnih in posebnih popustov, ki jih nudi Merkur,
- pravica do drobne pozornosti ob rojstnem dnevu.

Merkur ne odgovarja za morebitna razhajanja med pričakovanji imetnika MKZ kartice in posebnimi ponudbami, ki mu jih posreduje Merkur. Neskladja so lahko posledica oddanih napačnih podatkov s strani imetnika, napačno predvidevanje nakupovalnih navad imetnika ali pa omogočanje uporabe MKZ kartice tretjim osebam.

Na MKZ kartico bomo zabeležili vse gotovinske in negotovinske nakupe, nakupe na obroke in nakupe s plačilno-kreditnimi karticami, z upoštevanjem izjem navedenih v točki 8.2.

13.2 Brez predložitve MKZ kartice ali navedbe njene številke Merkur nakupa na MKZ kartico ne more zabeležiti. Lahko pa imetnik nakup uveljavlja naknadno, če ob nakupu na blagajni navede možnost naknadnega uveljavljanja (npr. ker MKZ kartice nima s seboj). Naknadno uveljavljanje nakupa lahko imetnik uredi v 30 dneh od dneva nakupa na informacijah trgovskega centra, kjer je opravil nakup. Naknadno uveljavljanje nakupa je možno samo ob predložitvi računa in MKZ kartice.

13.3 Za pridobitev ugodnosti so oblikovana štiri obračunska obdobja: od 1. januarja do 31. marca; od 1. aprila do 30. junija; od 1. julija do 30. septembra; od 1. oktobra do 31. decembra.

13.4 Ob koncu vsakega obračunskega obdobja se vsi nakupi, zabeležene na MKZ kartico, seštejejo, ugodnost se obračuna in izda bon za popust (v nadaljevanju bon) po spodnji lestvici:

Seštevek vrednosti nakupov Bon v vrednosti
do 400,00 € prenesemo v naslednje obdobje, največ za obdobje enega leta
od 400,00 € do 1.250,99 € 8,00 EUR-25,00 EUR (2 %)
od 1.251,00 € do 2.500,99 € 37,00 EUR-75,00 EUR (3 %)
od 2.501,00 € do 3.750,99 € 100,00 EUR-150,00 EUR (4 %)
nad 3.751,00 € najmanj 187,00 EUR (5 %)

13.5 Bon se pošlje imetniku MKZ kartice na domač naslov ali po elektronski poti, če je tako dogovorjeno z imetnikom ter Merkur zagotavlja to storitev, ki ga lahko uveljavi pri nakupu izdelkov v katerem koli Merkurjevem trgovskem centru. Prejeti bon ni unovčljiv pri nakupu:

  • tobačnih izdelkov,
  • storitev,
  • z vgradnjo,
  • po ponudbi,
  • kartic za mobilne telefone in
  • darilnih kartic.

Bon se ne sešteva z ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih prodajalnah in Spletnem centru Merkur. Merkur ne odgovarja za posledice, v kolikor bona ne unovči imetnik.
13.6 Znesek nakupa z bonom mora biti večji ali enak od vrednosti bona. Vrednost unovčenega bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje.

13.7 Bon je možno unovčiti do datuma navedenega na bonu. Po tem datumu unovčenje ni možno.

13.8 V primeru višje sile ali tehničnih težav, ki ovirajo nemoteno delovanje računalniškega oz. telekomunikacijskega sistema, Merkur imetnikom za čas sistemskih motenj žal ne more zagotoviti koriščenja ugodnosti iz naslova MKZ kartice, ter ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi tega.

14. Zlorabe
14.1 Merkur kot izdajatelj kartice ni odgovoren za morebitne zlorabe MKZ kartice in ni dolžan preverjati identitete imetnika.

15. Komuniciranje
15.1 Merkur bo imetnike kartic o svojih novostih, ugodnostih ter anketah obveščal prek kontaktov, ki jih bodo posredovali imetniki kartic. Z imetniki kartic, ki so kot kontaktne podatke navedli naslov v tujini, pa bo Merkur komuniciral izključno prek e-naslova, ki je v tem primeru obvezni podatek ob pristopu v imetništvo MKZ kartice.

16. Reklamacije
16.1 Bon za popust iz naslova MKZ kartice, se pri plačilu obravnava kot popust. V primeru, ko imetnik želi vrniti ali menjati blago pri katerem je pri nakupu unovčil bon za popust, Merkur ne more upoštevati bona za popust pri takojšnjem ponovnem računu ali dobropisu. V takem primeru, se kupcu izda ponoven bon za popust, ki ga kupec prejme po pošti, v roku 8 dni, ali pa po elektronski poti, če je tako dogovorjeno z imetnikom ter Merkur zagotavlja to storitev.

17. Končna določba
17.1 Morebitne spore med imetnikom in izdajateljem rešuje pristojno sodišče v Kranju.


3. maj 2019, MERKUR trgovina d.o.o.

Preberite splošne pogoje poslovanja za imetnike Merkurjeve kartice zaupanja, veljavnost do 3. 5. 2019

1. Merkurjeva kartica zaupanja (v nadaljevanju: MKZ kartica) 
1.1 MKZ kartica prinaša imetnikom dodatne ugodnosti, ki jih lahko koristijo v trgovskih centrih Merkur na območju Republike Slovenije.

2. Imetnik MKZ kartice 

2.1 MKZ kartico lahko brezplačno pridobi fizična oseba, starejša od 18 let, razen podjetnik, kot ga definira Zakon o gospodarskih družbah ZGD-1 (v nadaljevanju imetnik).

2.2 Posamezna fizična oseba lahko pridobi le eno MKZ kartico. Fizična oseba z istimi podatki (ime, priimek, naslov, rojstni datum ...), kot jih že ima obstoječi imetnik kartice, nove MKZ kartice ne more pridobiti.

3. Izdajatelj 

3.1 Izdajatelj in lastnik MKZ kartice je družba MERKUR trgovina, d.o.o., Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo (v nadaljevanju: Merkur).

4. Splošni pogoji poslovanja 

4.1 Za pridobitev in uporabo MKZ kartice veljajo ti Splošni pogoji poslovanja za imetnike MKZ kartice, ki so objavljeni na spletni strani www.merkur.si. Splošni pogoji poslovanja za imetnike MKZ kartice so dostopni tudi v vseh trgovskih centrih Merkur.

4.2 Merkur si pridržuje pravico do spremembe ter dopolnitve teh Splošnih pogojev poslovanja. Imetniki MKZ kartic bodo o vseh spremembah teh Splošnih pogojev poslovanja obveščeni na spletni strani www.merkur.si. Spremembe Splošnih pogojev poslovanja zavezujejo imetnike MKZ kartice po preteku 8 (osmih) dni od dne objave.

5. Uporaba

5.1 MKZ kartico lahko imetnik uporablja v vseh trgovskih centrih Merkur. Seznam trgovskih centrov je objavljen na spletni strani www.merkur.si. Uporaba MKZ kartice v franšiznih prodajalnah Merkur ni mogoča.

5.2 Imetnik lahko MKZ kartico uporablja za nakup blaga na vseh prodajnih mestih, navedenih v točki 5.1, v količinah, omejenih za gospodinjsko porabo.

5.3 MKZ kartice ni mogoče uporabiti ob nakupu, ki ga opravijo pravne osebe.

5.4 Izraz MKZ kartica se v teh Splošnih pogojih poslovanja uporablja za komplet kartic v plastični obliki - osnovna kartica in 3 manjše kartice, ki jih kupec pridobi ob prevzemu MKZ kartice. Imetnik lahko ugodnosti MKZ kartice uporablja ob predložitvi osnovne ali manjše kartice. Osnovno ali manjše kartice v plastični obliki, bone za popust s črtno kodo, kupone s črtnimi kodami prodajnih akcij iz 13. točke teh Splošnih pogojev poslovanja, lahko imetnik na lastno odgovornost v uporabo posreduje tudi drugim izbranim osebam, pri čemer Merkur ne prevzema odgovornosti za uporabo osnovne ali manjše kartice v plastični obliki, bonov za popust s črtno kodo, kuponov s črtnimi kodami prodajnih akcij MKZ kartic prinosnikov.

6. Pridobitev MKZ kartice 

6.1 MKZ kartico je mogoče pridobiti tako, da prijavitelj v trgovskih centrih Merkur (v nadaljevanju: prijavna mesta) posreduje podatke, ki se vnesejo v sistem ter nato izpiše Pristopna izjava. Pridobitev MKZ kartice v franšiznih prodajalnah Merkur ni mogoča.

6.2 MKZ kartico je mogoče pridobiti le pod pogojem, da prijavitelj družbi Merkur posreduje naslednje obvezne osebne podatke: spol, ime, priimek, rojstni datum, država, podatke o prebivališču in podatek o vrsti domovanja ter hkrati dovoli zbiranje ter uporabo podatkov o nakupih v Merkurju. Merkur bo navedene podatke uporabljal za namene obveščanja o novostih poslovanja, prilagojeni ponudbi in posebnih ugodnostih ter za namene proučevanja nakupovalnih navad in neposrednega trženja.

6.3 Pridobitev MKZ kartice je možna le pod pogojem, ko je prijavitelj osebno prisoten.

6.4 Prijavitelj lahko pridobi MKZ kartico tudi, tako da izpolni obrazec Vloga za pridobitev MKZ kartice, ki ga pridobi na spletni strani www.merkur.si, ga natisne, izpolni ter osebno prinese na katerokoli prijavno mesto. Prineseni podatki se vnesejo v sistem, sledi izpis Pristopne izjave.

6.5 Po oddaji podpisane Pristopne izjave prijavitelj prejme komplet MKZ kartic.

6.6 Komplet MKZ kartic vsebuje kartico v plastični obliki s črtno kodo ter 3 manjše kartice s črtno kodo.

6.7 MKZ kartica se aktivira ob prvem skeniranju na blagajni samo v trgovskih centrih Merkur. Podatki o imetniku kartice bodo v roku 30 (tridesetih) dni zabeleženi v računalniški sistem, pod pogojem, da so rubrike s Pristopne izjave skladno s točko 6.2 pravilno izpolnjene.

7. Osebni podatki

7.1 Kupec s svojim podpisom na Pristopni izjavi dovoljuje, da lahko Merkur ob izdaji kartice preveri vse podatke, navedene na Pristopni izjavi, in jih elektronsko obdela. Kupec odgovarja, da so vsi posredovani podatki na vseh obrazcih, povezanih z izdajo in uporabo MKZ kartice, resnični in točni. Merkur ne odgovarja za posledice neresničnih podatkov.

7.2 Merkur bo kot upravljavec osebnih podatkov vse osebne podatke iz točke 6.2 teh Splošnih pogojev, kot tudi neobvezne podatke na Pristopni izjavi, sam ali prek pogodbenega obdelovalca osebnih podatkov, obdeloval in hranil v skladu z zahtevami veljavnega Zakona o varstvu osebnih podatkov.

7.3 Merkur bo osebne podatke z obrazcev, ki jih bodo imetniki MKZ kartic izpolnili ter posredovali Merkurju v zvezi z lastništvom MKZ kartice, povezoval s podatki o nakupih. Vsi podatki bodo hranjeni v bazi podatkov v družbi Merkur in/ali pri njenih pogodbenih obdelovalcih osebnih podatkov. Podatki bodo redno analizirani ter segmentirani na način, da bo obdelovalec podatkov oblikoval več skupin imetnikov kartic s podobnimi lastnostmi (npr. segmentacija glede na demografsko strukturo, segmentacija glede na vrsto bivališča itd.), ki bodo izbrane in določene glede na trenutno postavljene kriterije, ki so lahko bodisi demografski bodisi transakcijski. Merkur bo kot upravljavec podatkov, ki jih bo imetnik MKZ kartice posredoval Merkurju na Pristopni izjavi oz. drugih obrazcih, to je osebne podatke (spol, ime, priimek, rojstni datum, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, e-naslov, GSM številko, vrsta domovanja) uporabljal tudi za namene ponujanja blaga ter storitev (neposredno trženje).

7.4 V primeru, da imetnik MKZ kartice zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja, mora izpolniti obrazec Vloga za trajno oz. začasno prenehanje uporabe osebnih podatkov za namen neposrednega trženja, ki ga pridobi na prijavnih mestih ali na spletni strani www.merkur.si. Upravljavec osebnih podatkov je dolžan v 15 (petnajstih) dneh ustrezno preprečiti uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem v nadaljnjih 5 (petih) dneh pisno ali na drug dogovorjen način (npr. prek e-naslova) obvestiti imetnika MKZ kartice, v kolikor je to zahteval.

7.5 Imetnik MKZ kartice, ki ne želi prejemati posebnih ponudb, se lahko odjavi od vseh oblik obveščanja (domači naslov, e-naslov, GSM).

8. Ugodnosti 

8.1 MKZ kartica omogoča imetniku kartice različne ugodnosti, ki so navedene na spletni strani www.merkur.si ali se z njimi seznani na prodajnem mestu, oz. jih prejme na domači naslov, e-naslov ali GSM.

8.2 Ugodnosti iz naslova Merkurjeve kartice zaupanja ni možno pridobiti, kadar gre za plačilo predračuna vgradnje, ponudbe, akontacije, plačilo varščine, ob nakupu tobačnih izdelkov in nakupu darilnih kartic Merkur ter drugih akcijah ali aktivnostih, kjer je to posebej opredeljeno.

9. Sprememba podatkov

9.1 V primeru, da se pri imetniku MKZ kartice podatki, ki jih je posredoval na Pristopni izjavi, spremenijo, je dolžan imetnik spremembo podatkov sporočiti v roku 30 (trideset) dni od nastale spremembe. To stori na vseh prijavnih mestih s posredovanjem spremenjenih podatkov. Na podlagi teh podatkov se izpiše obrazec Vloga za spremembo podatkov, ki ga imetnik podpiše. Spremembo podatkov lahko imetnik kartice, v kolikor je pozvan s strani Merkurja, sporoči tudi preko klasične pošte na naslov: MERKUR trgovina, d.o.o., Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo, Slovenija.

9.2 Spremenjene podatke bo Merkur upošteval najkasneje v roku 15 (petnajstih) dni od dne prejema spremembe.

10. Menjava kartice in prenos dobroimetja ter drugih ugodnosti 
10.1 V primeru izgube, uničenja ali poškodbe kartice se imetniku na prijavnem mestu izpiše obrazec Vloga za nadomestilo izgubljene kartice. Po oddaji podpisanega obrazca prejme imetnik nov komplet MKZ kartic, ki nadomesti star komplet. Nova MKZ kartica se aktivira ob prvem skeniranju na blagajni.

10.2 Zabeleženi nakupi s prvotne MKZ kartice se najkasneje v roku 15 (petnajstih) dni prenesejo na novo MKZ kartico. Stara MKZ kartica preneha veljati.

10.3. V primeru, da je MKZ kartica imetniku na kakršenkoli način odtujena, Merkur ne prevzema odgovornosti za koriščenje ugodnosti MKZ kartice s strani tretjih oseb.

10.4 Novo kartico, ki nadomesti staro, je mogoče izdati le istemu imetniku. V primeru, da imetnik kot podatke za novo kartico, navede podatke druge osebe, Merkur izda kartico novemu imetniku.

11. Odjava oz. prenehanje članstva 
11.1 V primeru, da želi imetnik MKZ kartice odjaviti kartico, se mu na prijavnemu mestu izpiše obrazec Izstopna izjava, ki ga pridobi na vseh prijavnih mestih, ki ga podpiše.

11.2 Po posredovanju obrazca Izstopna izjava na prijavnem mestu se lastništvo kartice ukine, vsi pridobljeni podatki o imetniku MKZ kartice pa se izbrišejo iz sistema najkasneje v roku 15 (petnajstih) dni od dneva odjave.

11.3 Neizkoriščene ugodnosti, ki so bile naložene na MKZ kartici v trenutku odjave, pa se izničijo.

11.4 Ob odjavi oz. prenehanju članstva, imetnik ne more več uporabljati ugodnosti iz 13. točke teh Splošnih pogojev poslovanja.


11.5 Upravljavec v svojih evidencah pridobljene podatke hrani še 6 let od dneva odjave.

12. Veljavnost MKZ kartice
12.1 MKZ kartica velja do preklica s strani Merkurja ali do izpolnitve podpisa Izstopne izjave s strani imetnika MKZ kartice.

13. Koriščenje ugodnosti
13.1 Na MKZ kartico bomo zabeležili vse gotovinske in negotovinske nakupe, nakupe na obroke in nakupe s plačilno-kreditnimi karticami, z upoštevanjem izjem navedenih v točki 8.2.

13.2 Brez predložitve MKZ kartice ali navedbe njene številke Merkur nakupa na MKZ kartico ne more zabeležiti. Lahko pa imetnik nakup uveljavlja naknadno, če ob nakupu na blagajni navede možnost naknadnega uveljavljanja (npr. ker MKZ kartice nima s seboj). Naknadno uveljavljanje nakupa lahko imetnik uredi v 30 dneh od dneva nakupa na info pultu trgovskega centra, kjer je opravil nakup. Naknadno uveljavljanje nakupa je možno samo ob predložitvi računa in MKZ kartice.

13.3 Oblikovali smo štiri obračunska obdobja: od 1. januarja do 31. marca; od 1. aprila do 30. junija; od 1. julija do 30. septembra; od 1. oktobra do 31. decembra.

13.4 Ob koncu vsakega obračunskega obdobja seštejemo vse nakupe, zabeležene na MKZ kartico, jih obračunamo in izdamo bon za popust (v nadaljevanju bon) po spodnji lestvici.

Seštevek vrednosti nakupov Bon v vrednosti
do 400,00 € prenesemo v naslednje obdobje, največ za obdobje enega leta
od 400,00 € do 1.250,99 € 8-25 € (2 %)
od 1.251,00 € do 2.500,99 € 37-75 € (3 %)
od 2.501,00 € do 3.750,99 € 100-150 € (4 %)
nad 3.751,00 € najmanj 187 € (5 %)

13.5 Bon se pošlje imetniku MKZ kartice, ki ga lahko uveljavi pri nakupu izdelkov v katerem koli Merkurjevem trgovskem centru. Prejeti bon ni unovčljiv pri nakupu:

  • tobačnih izdelkov,
  • storitev,
  • z vgradnjo,
  • po ponudbi,
  • kartic za mobilne telefone in
  • darilnih kartic.

Bon se ne sešteva z ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih prodajalnah in Spletnem centru Merkur. Merkur ne odgovarja za posledice, v kolikor bona ne unovči imetnik.

13.6 Znesek nakupa z bonom mora biti večji ali enak od vrednosti bona. Vrednost unovčenega bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje.

13.7 Bon je možno unovčiti do datuma navedenega na bonu. Po tem datumu unovčenje ni možno.

13.8 V primeru višje sile ali tehničnih težav, ki ovirajo nemoteno delovanje računalniškega oz. telekomunikacijskega sistema, Merkur imetnikom za čas sistemskih motenj žal ne more zagotoviti koriščenja ugodnosti iz naslova MKZ kartice.

14. Zlorabe
14.1 Merkur kot izdajatelj kartice ni odgovoren za morebitne zlorabe MKZ kartice in ni dolžan preverjati identitete kupca.

15. Komuniciranje 
15.1 Merkur bo imetnike kartic o svojih novostih, ugodnostih ter anketah obveščal prek kontaktov, ki jih bodo posredovali imetniki kartic. Z imetniki kartic, ki so tuji državljani, pa bo Merkur komuniciral izključno prek e-naslova ali mobilnega telefona.

16. Reklamacije 
Bon za popust iz naslova MKZ kartice, se pri plačilu obravnava kot popust. V primeru, ko kupec želi vrniti ali menjati blago pri katerem je pri nakupu unovčil bon za popust, ne moremo upoštevati bona za popust pri takojšnjem ponovnem računu ali dobropisu. V takem primeru, se kupcu izda ponoven bon za popust, ki ga kupec prejme po pošti, v roku 8 dni.

17. Končna določba 
17.1 Morebitne spore med imetnikom in izdajateljem rešuje pristojno sodišče v Kranju.

November, 2017     MERKUR trgovina, d.o.o.


Kontakt

Imate v zvezi z Merkurjevo kartico zaupanja vprašanje, predlog, pohvalo ali pripombo? 

Zaupajte nam:

  • na tel. št. 04 258 80 01 (vsak delavnik od 7.30 do 15.30)
  • po e-pošti z izpolnitvijo spodnjega obrazca: