(pri nakupu nad 250 EUR)Izdelek je potrebno prevzeti osebno v trgovskem centruIzdelek omogoča le dostavo na dom Izdelki s starostno omejitvijo potrebujejo potrditev starosti ob zaključku naročila.
Spletne kode
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko Spletne trgovine MERKUR in je časovno omejena.
KAKO UNOVČITI SPLETNO KODO ZA POPUST
- V spletni trgovini MERKUR s klikom na gumb Dodaj v košarico izberite želene izdelke. Po zaključku izbora kliknite na gumb NA BLAGAJNO, ter se odpravite v nakupovalno košarico.
- Preusmerjeni boste na KOŠARICO, kjer se nahajajo izbrani izdelki. Na levi strani imate izbrane izdelke, na desni strani pa POVZETEK , kjer se pod napisom Imate kodo za popust? nahaja polje za vnos spletne kode.
- V primeru, da imate v košarici enega ali več izdelkov, za katere je aktivna spletna koda, v polje vpišite ustrezno kodo in kliknite gumb AKTIVIRAJ. Koda za popust je lahko vezana na točno določen izdelek ali na celoten nakup (odvisno od vrste kode). Pred uporabo preverite pogoje in trajanje kode za popust. Če imate v košarici več izdelkov in imajo le-ti različne spletne kode, v polje "Vpišite kodo kupona" vpišite vsako kodo posebej. Obračunani popusti se vam bodo odštevali od končnega zneska nakupa.
- Po vnosu spletnih kod nakupni proces nadaljujete s klikom na gumb Naprej na izbiro dostave in sledenjem nadaljnjim navodilom.
Vrednost kode se prizna le pri nakupu izdelkov, ki so označeni z voblerjem SPLETNA KODA. Kodo je možno unovčiti le enkrat in je ni možno zamenjati za gotovino. Kode se ne seštevajo in se izključujejo z drugimi akcijskimi ponudbami. Kode veljajo samo na izdelke z rednimi cenami. Pri posameznemu nakupu je možno unovčiti le eno kodo za isti izdelek.
Pogosta vprašanja
Spletno kodo za popust lahko dobite preko:
- e-novic
- na spletni strani AKCIJE IN KATALOGI
- na benerju nad kategorijo izdelkov, v kolikor je trenutno aktivna vsaj ene spletnih kod,
- na računu, ki ga prejmete v trgovsekm centru,
- kot opomnik, v primeru opuščene košarice.
Pred unovčevanjem spletne kode ali kupona morate preveriti:
- veljavnost kode (začetni in končni datum)
- na katere izdelke velja
- ostale pogoje, ki so navedeni ob spletni kodi.
Polje za vpis spletne kode se nahaja v nakupovalni košarici na desni strani pod POVZETKOM. V desnem zgornjem kotu nad vrednostjo košarice ne nahaja polje za vnos kode (Imate kodo za popust?). Do nakupovalne košarice lahko dostopate tudi s klikom na gumb »poglej nakupovalno košarico«. Ko vnesete kodo za popust pa nakup nadaljujete s klikom na gumb »Naprej na izbiro dostave«.
Na nedelovanje kode lahko vpliva več dejavnikov.
- Ponovno preverite datum veljavnosti kode, saj ta morda še ne velja oz. je že potekla.
- Izdelek, ki ga želite kupiti je morda akcijski izdelek, ali je izdelek označen z voblerjem SPLETNI HIT, zato zanj ne morete unovčiti spletne kode za popust.
- Preverite tudi pogoje spletne kode, saj je norda izločena tudi določena blagovna znamka, kar pomeni da na napisane blagovne znamke koda ne bo prijela.
- Morda ste se v prepisovanju kode zmotili, zato ponovno preverite kodo, ki ste jo vpisali. Pazite, da je koda v celoti napisana z velikimi tiskanimi črkami ter da pred ali za kodo ni presledkov. Da preprečite napačen zapis priporočamo, da jo iz spletne strani kar prekopirate.
Z miško se postavite na zapis kode, z dvojnim levim klikom jo označite (obarvala se bo modro). Nato na izbrano besedilo kliknete z desnim gumbom na miški ter izberete »kopiraj«.
Za posamezen nakup je možno enkratno unovčenje kode. V kolikor opravite več nakupov, pa lahko isto kodo za popust uporabite ob vsakem nakupu, pri čemer prav tako velja, da na eno naročilo velja ena unovčitev iste kode.
Da, možno je koriščenje dveh ali več kod v kolikor veljajo za različne izdelke. Na en izdelek ni možno koristiti več istih kod, saj se ti ne seštevajo med seboj. Če boste na en izdelek želeli unovčiti dve različni kodi, se bo upoštevala le ena – ugodnejša za končnega potrošnika. Spletnih kod ni mogoče koristiti za izdelke vključene v druge akcije, ter izdelke označene z voblerjem "SPLETNI HIT".
Po vpisu spletne kode in kliku na gumb »AKTIVIRAJ« se bo v zgornjem delu zaslona (nad seznamom izdelkov) prikazal zapis z informacijo o unovčeni kodi. V kolikor je bila koda uspešno unovčena, je to razvidno tudi v POVZETKU, kjer je vrednost kode odšteta od končnega zneska nakupa.
Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopate, morate blago vrniti Merkurju v 30 dneh po poslanem obvestilu ali izjavi, da odstopate od pogodbe. Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe in vrnjenem blagu.
Prejeta naročila preko spleta lahko brez dodatnih stroškov prekličete do prejema elektronskega sporočila "Pošiljka oddana dostavni službi". Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti nakup@merkur.si. V zadevo elektronskega sporočila navedite "Preklic naročila", v sporočilu pa navedite ime in priimek ter številko naročila.
Naknadno unovčenje kode za popust po že zaključenem naročilu ni več možno.
Davčni zavezanci kode za popust ne morejo koristiti.
V kolikor imate tehnične težave pri oddaji naročila, nas lahko pokličite na 080 88 01 od ponedeljka do sobote od 7:00 do 19:00 ali nam pošljite sporočilo na e-naslov nakup@merkur.si. Več informacij o splošnih prodajnih pogojih je navedenih tukaj.


