Primerjalnik izdelkov:
Primerjalnik izdelkov:

Pogosta vprašanja

Zakaj je potrebna registracija v Spletno trgovino Merkur?

Registracija v Spletno trgovino Merkur je potrebna, da se pridružite našem lojalnostnem programu MERKUR Zate. Z registracijo boste pridobili številne prednosti, med drugim:

  • Pridobivanje točk za vsak nakup, ki jih lahko unovčite za popuste pri naslednjih nakupih.
  • Boljše in hitrejše sledenje vašim naročilom, kjer boste imeli enostaven pregled nad preteklimi nakupi in statusom vaših naročil.
  • Personalizirane ponudbe in promocije, ki so prilagojene vašim potrebam in nakupnim navadam.
  • Obveščanje o novostih, akcijah in ekskluzivnih popustih, ki so na voljo le za člane programa Merkur Zate.

Registracija je enostavna in hitra, in omogoča, da še bolj izkoristite vse ugodnosti, ki jih ponuja Merkur. Članstvo v programu vam omogoča, da postanete del naše zvestobne skupnosti, kjer nagrajujemo vaše zaupanje in nakupne navade.

Kako se registriram?

Registracija v spletni trgovini Merkur.si je preprosta in hitra:

  1. Kliknite na ikono "Moj Merkur" v zgornjem desnem kotu spletne strani na črni podlagi.
  2. Izberite možnost "REGISTRACIJA".
  3. Vpišite zahtevane podatke, kot so vprašanje "Želite Merkurjevo kartico zvestobe?" in vaš e-poštni naslov. Če kartico že imate, vpišite številko vaše kartice in kliknite gumb "NAPREJ".
  4. Na vpisan elektronski naslov boste prejeli sporočilo za potrditev e-poštnega naslova.
  5. Po potrditvi boste lahko nadaljevali s postopkom registracije.
V primeru, da uporabnik ne želi posredovati katerega koli obveznega podatka v postopku registracije, uporabniškega računa ne bo mogel ustvariti. Nakup pa bo lahko opravil zgolj kot gost.
Z registriranim računom lahko enostavno spremljate svoje nakupe, urejate osebne podatke in prejemate posebne ponudbe.

Kako lahko izvem geslo, če sem ga pozabil?

Geslo boste izvedeli preko našega obveščevalca, enostavno s klikom na "Ste pozabili geslo? " Vedno lahko preverite svoje geslo z vnosom vašega e-poštnega naslova. Takrat boste prejeli tudi novo geslo. Ponovno prijavo opravite z našim geslom in nadaljujete z želenimi nakupi.

Kako vem, če je artikel na zalogi?

Artikel je na zalogi vedno takrat, kadar je že na začetku ponujen rumen kvadratek, v katerem piše "Dodaj v košarico." V nasprotnem primeru se vam pokaže zelen kvadratek, v katerem piše "Preveri zalogo."

Kdaj je naročilo oddano?

Naročilo je oddano takrat, kadar v vaš e-poštni predal prejmete našo potrditveno e-pošto.

Kakšen je strošek dostave?

V Spletnem centru Merkur želimo ugoditi vsem kupcem, zato kupljeno blago dostavimo kamorkoli v Slovenijo. Pri spletnem nakupu vam obračunamo znesek pošiljanja v višini 3,90 EUR. Navedeni pogoji dostave veljajo le pri nakupu v Spletnem centru Merkur za področje Slovenije. Dostava logistično zahtevnih izdelkov (LZI), naročilo in odostava energentov ter rastlin se obračuna po posebnem ceniku – glejte zavihek »Dostave logistično zahtevnih izdelkov«.

Ali moram ob prevzemu pošiljke plačati provizijo Pošti Slovenije?

Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu in vam uslužbenec Pošte Slovenije želi dodatno zaračunati provizijo na posebno položnico, ki je priložena pošiljki, je niste dolžni plačati. Če dostavljavec vztraja pri proviziji, naj ponovno preveri položnico, saj je vplačnina oziroma provizija že plačana po pogodbi. Znesek za odkupnino je enak znesku za plačilo, ki smo ga vam posredovali mi. Bodite pozorni, da vam bo dostavljavec izročil račun, ki se nahaja nad posebno položnico.

Ali lahko neustrezno prejeto blago vrnem??

Iz kakršnih koli navedenih razlogov lahko kupljeno blago v originalni embalaži vrnete v roku 14 dni od dneva, ko ste nam poslali pisno sporočilo, da odstopate od pogodbe.

Kakšen je postopek vračila in ali imam s tem tudi stroške?

Postopek vračila je sledeč: v roku 14 dni od prevzema blaga morate na naš e-poštni naslov nakup@merkur.si  posredovati sporočilo, da odstopate od pogodbe. Ko nam posredujete sporočilo, imate še 14 dni časa, da blago v originalni embalaži vrnete osebno ali po pošti. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Nazaj na vrh Nazaj na vrh
Primerjalnik izdelkov:
Dodaj v košarico
Kategorije izdelkov
Informacije

Košarica

Izberite svoj najbližji trgovski center

Za izbran trgovski center vam bomo samodejno prikazovali zaloge.

Zdravo

Ste že nakupovali v Merkur spletni trgovini?

Prijava

Še niste nakupovali v Merkur spletni trgovini?

Ustvarite račun in nakupite hitreje.
Ob registraciji si lahko ustvarite tudi kartico MERKUR Zate, s katero si zagotovite dodatne prihranke.

Registracija

IZBIRA PROFILA

Preklopite med osebnim (Zate) in poslovnim (BIZ Zate) profilom

Spodaj izberite, ali želite nadaljevati kot podjetje ali kot fizična oseba.

Dodaj Profil

Zaloga v trgovskih centrih

Prikaz zalog je informativne narave. Točen podatek dobite v izbranem trgovskem centru.

Brezplačna pomoč pri nakupu
Brezplačna pomoč pri nakupu
080 88 01

Seznam želja