Brezplačna dostava pri spletnem nakupu nad 180 €
Brezplačno vračilo izdelka pri spletnem nakupu v 30 dneh
Brezplačen osebni prevzem - Click & Reserve

Popolna zaščita

Navigacija
Popolna zaščita

Merkurjeva POPOLNA ZAŠČITA je storitev, s katero lahko izdelkom zagotovite podaljšano jamstvo in zavarovanje za naključno škodo.

Popolno zaščito je mogoče kupiti le istočasno z nakupom izdelka, za katerega želite kupiti zaščito. Kasnejši nakup ni mogoč.

POPOLNA ZAŠČITA je storitev, ki jo zagotavlja zavarovalnica Allianz (več o zavarovalnici lahko preberete na spletni strani www.allianz.si) v sodelovanju z družbo MERKUR trgovina, d.o.o.. V času veljavnosti storitve bo zavarovalnica v skladu s splošnimi pogoji krila strošek nadomestitve vrednosti zaščitenega izdelka oziroma njegovega popravila.


Podaljšano jamstvo in zavarovanje

za naključno škodo za izdelke bele tehnike, malih gospodinjskih aparatov in akustike

Za svojo napravo lahko izberete podaljšano jamstvo in zavarovanje za naključno škodo za obdobje 3 ali 5 let. Takšna zaščita presega trajanje garancije proizvajalca. Svojo napravo zaščitite za primere morebitnih napak v materialu oz. napak nastalih pri izdelavi izdelka in za primere nepredvidenih poškodb. Zaščita je na voljo za naprave v vrednosti do 5.000,00 EUR. Dodatna garancija se k redni garanciji NE prišteje, temveč prične teči vzporedno.


Podaljšano zavarovanje

za naključno škodo za izdelke bele tehnike, malih gospodinjskih aparatov in akustike

Če ima vaš izdelek že 5-letno zakonsko zahtevano ali dodatno (prostovoljno) proizvajalčevo garancijo lahko izberete samo zavarovanje za naključno škodo za obdobje 5 let. Tako bo vaš izdelek dodatno zaščiten v primeru nepredvidenih poškodb.


Podaljšano jamstvo

za orodje in vrtne stroje

Pri orodju in vrtnih strojih lahko izberete storitev podaljšano jamstvo, ki velja za obdobje 3 ali 5 let, na voljo pa je za orodje in vrtne stroje v vrednosti do 5.000,00 EUR.


Katere poškodbe so krite pri zavarovanju za naključno škodo

Poškodbe zaradi uhajanja in izteka tekočin, razen neposrednih padavin

Poškodbe zaradi uhajanja in izteka tekočin, razen neposrednih padavin.

Lom naprav zaradi padca ali udarca.

Lom naprav zaradi padca ali udarca.

Poškodbe zaradi neposrednega in posrednega udara strele.

Poškodbe zaradi neposrednega in posrednega udara strele.

Poškodbe zaradi nenamerne napačne rabe.

Poškodbe zaradi nenamerne napačne rabe.

Poškodbe zaradi vpliva tlaka.

Poškodbe zaradi vpliva tlaka.

 Poškodbe zaradi požara, dima, eksplozije in poškodbe

Poškodbe zaradi požara, dima, eksplozije in poškodbe, ki nastanejo zaradi reševanja (požar).

Kratek stik

Poškodbe zaradi kratkega stika (elektrika).

Poškodbe zaradi elektromagnetne motnje in previsoke napetosti.

Poškodbe zaradi elektromagnetne motnje in previsoke napetosti.

Ob nakupu izdelkov v trgovskih centrih Merkur lahko izberete POPOLNO ZAŠČITO za naslednje skupine blaga:

  • Pralni stroji
  • Štedilniki
  • Hladilniki
  • Zamrzovalne skrinje
  • Kuhalne plošče
  • Vgradne pečice
  • Sesalniki
  • Likalniki
  • Mešalniki
  • Brivniki
  • Depilatorji
  • Televizorji
  • Hišni kino
  • Glasbeni stolp
  • Računalniki in oprema
  • Tablični računalniki
  • Fotoaparati
  • Navigacija
  • Električno ročno orodje
  • Pnevmatsko ročno orodje
  • Kompresorji
  • Visokotlačni čistilniki
  • Kosilnice
  • Parkovni traktorji
  • Snežne freze
  • Vrtne črpalke
  • Motokultivatorji

Če vašega izdelka ni na seznamu, se za možnost nakupa storitve POPOLNA ZAŠČITA obrnite na prodajalce v trgovskih centrih MERKUR trgovine, d.o.o..


Kaj storiti, ko na izdelku za katerega imate POPOLNO ZAŠČITO, nastane škoda?

V primeru, ko nastane škoda na vašem izdelku, pokličite brezplačno telefonsko številko 080 88 90, ki je dosegljiva 24 ur na dan. Če se nahajate v tujini, lahko pokličete na +43 1 525 03 6879. Pooblaščenec zavarovalnice, ki bo sprejel vaš klic, bo z vami uredil postopek prijave škodnega primera, pri čemer morate zagotoviti naslednje podatke: ime in priimek kupca, naslov, poštna številka, telefonska številka, račun za napravo in storitev POPOLNA ZAŠČITA, EMŠO ali davčna številka, model in vrsta naprave, datum nastanka škodnega dogodka, datum prijave škode ter vzrok škode.

Pooblaščenec zavarovalnice vam bo sporočil, pri katerem pooblaščenem serviserju lahko predate izdelek v popravilo oz. kam ga lahko pošljete, ali pa vas bo kontaktiral serviser in se dogovoril za popravilo na kraju, kjer se izdelek nahaja, če gre za izdelke bele tehnike.

V primeru utemeljenega škodnega zahtevka vam bo plačilo opravljene storitve popravila pri pooblaščenem serviserju uredila zavarovalnica. V primeru nadomestitve poškodovanega izdelka pa boste v skladu s splošnimi pogoji prejeli vaučer, ki se vnovči takoj ob prejemu v trgovskem centru MERKUR trgovine, d.o.o.., kjer je bil izdan. MERKUR trgovina, d.o.o. pa lahko kupcu na njegovo zahtevo vaučer zamenja za Merkurjevo darilno kartico, ki jo boste lahko unovčili v katerem koli trgovskem centru MERKUR trgovine, d.o.o. v Sloveniji v roku 5 let.

* POPOLNA ZAŠČITA ne velja v franšiznih prodajalnah.


Kakšna je največja obveznost zavarovalnice?

Največja obveznost zavarovalnice oziroma zavarovalna vsota ustreza prodajni vrednosti izdelka, zmanjšani za v splošnih pogojih dogovorjeni lastni delež.

Obveznost zavarovalnice se spreminja skozi leta zavarovanja:

  • Prvo leto*: 100 % prvotne nakupne vrednosti izdelka.
  • Drugo leto*: 100 % prvotne nakupne vrednosti izdelka.
  • Tretje leto*: 80 % prvotne nakupne vrednosti izdelka.
  • Četrto leto*: 60 % prvotne nakupne vrednosti izdelka.
  • Peto leto*: 40 % prvotne nakupne vrednosti izdelka.

* Obdobje leta znaša 365 dni (oz. 366 v primeru prestopnega leta) po dnevu začetka veljavnosti zavarovanja.


Kaj je lastni delež?

Lastni delež je del stroška popravila oziroma nadomestitve izdelka, ki ga morate kriti v primerih nastanka škodnega dogodka na izdelku in je odvisen od vrednosti kupljene naprave. Lastni delež velja tako pri uveljavljanju pravic iz naslova podaljšanega jamstva kot zavarovanja za naključno škodo.

Allianz

V sodelovanju z zavarovalnico. V primeru reklamacije ali prijave škode pokličite 080 88 90

Merkur

Če se nahajate v tujini, lahko pokličete na +43 1 525 03 6879.