Če vašega izdelka ni na seznamu, se za možnost nakupa storitve POPOLNA ZAŠČITA obrnite na prodajalce v trgovskih centrih MERKUR trgovine, d.o.o..
V primeru, ko nastane škoda na vašem izdelku, pokličite brezplačno telefonsko številko 080 88 90, ki je dosegljiva 24 ur na dan. Če se nahajate v tujini, lahko pokličete na +43 1 525 03 6879. Pooblaščenec zavarovalnice, ki bo sprejel vaš klic, bo z vami uredil postopek prijave škodnega primera, pri čemer morate zagotoviti naslednje podatke: ime in priimek kupca, naslov, poštna številka, telefonska številka, račun za napravo in storitev POPOLNA ZAŠČITA, EMŠO ali davčna številka, model in vrsta naprave, datum nastanka škodnega dogodka, datum prijave škode ter vzrok škode.
Pooblaščenec zavarovalnice vam bo sporočil, pri katerem pooblaščenem serviserju lahko predate izdelek v popravilo oz. kam ga lahko pošljete, ali pa vas bo kontaktiral serviser in se dogovoril za popravilo na kraju, kjer se izdelek nahaja, če gre za izdelke bele tehnike.
V primeru utemeljenega škodnega zahtevka vam bo plačilo opravljene storitve popravila pri pooblaščenem serviserju uredila zavarovalnica. V primeru nadomestitve poškodovanega izdelka pa boste v skladu s splošnimi pogoji prejeli vaučer, ki se vnovči takoj ob prejemu v trgovskem centru MERKUR trgovine, d.o.o.., kjer je bil izdan. MERKUR trgovina, d.o.o. pa lahko kupcu na njegovo zahtevo vaučer zamenja za Merkurjevo darilno kartico, ki jo boste lahko unovčili v katerem koli trgovskem centru MERKUR trgovine, d.o.o. v Sloveniji v roku 5 let.
* POPOLNA ZAŠČITA ne velja v franšiznih prodajalnah.
Največja obveznost zavarovalnice oziroma zavarovalna vsota ustreza prodajni vrednosti izdelka, zmanjšani za v splošnih pogojih dogovorjeni lastni delež.
Obveznost zavarovalnice se spreminja skozi leta zavarovanja:
- Prvo leto*: 100 % prvotne nakupne vrednosti izdelka.
- Drugo leto*: 100 % prvotne nakupne vrednosti izdelka.
- Tretje leto*: 80 % prvotne nakupne vrednosti izdelka.
- Četrto leto*: 60 % prvotne nakupne vrednosti izdelka.
- Peto leto*: 40 % prvotne nakupne vrednosti izdelka.
* Obdobje leta znaša 365 dni (oz. 366 v primeru prestopnega leta) po dnevu začetka veljavnosti zavarovanja.
Lastni delež je del stroška popravila oziroma nadomestitve izdelka, ki ga morate kriti v primerih nastanka škodnega dogodka na izdelku in je odvisen od vrednosti kupljene naprave. Lastni delež velja tako pri uveljavljanju pravic iz naslova podaljšanega jamstva kot zavarovanja za naključno škodo.